Děvčata, moc prosím o pomoc. Snažím se nakoupit na Esprit eu, nakupuji pomocí karty MasterCard, karta je aktivovaná pro nákupy na internetu, ale přesto mně nejde nákup zaplatit. Systém mně hlásí, že "autorizace karty failed".
Myslím si, že mám všechno v pořádku a nenapadá mě, co bych mohla dělat špatně. Prosím zkušenější o pomoc. Děkuji.
To se mi taky stalo, resp. stalo se mi, že mi tam vůbec nenaběhlo to okénko na kód z karty. Nějak jim to tam blbn. Zkoušela jsem to z různých prohlížečů a pak to najednou z čista jasna šlo. (okýnko se načetlo)
Reaguji na Dexi:
Já už jsem bezradná, zkouším to už druhý den. U nich na stránkách je všechno v pořádku, zadám osobní údaje, pak se dostanu k placení - zadám typ karty, jméno, číslo, pak ten třímístný kód z druhé strany, ale pořád se mně zjevuje stejná hláška - autorizace failed.
Tak nevím, nemůžu mít nějakou "špatnou" kartu? Mám klasickou standard MasterCard od GE, aktivaci karty na platby po internetu mám taky vyřízenou.
Nechápu v čem může být problém.
Nejvíc mě štve, že tam mají svetr, který prostě nutně potřebuju...
Reaguji na Dexi:
Zkusila jsem jak s čárkama tak bez..a nic, pořád to hlásí stejnou chybu. Nejspíš bude problém v té kartě, já se v tomhle vůbec nevyznám, jsem zvyklá platit převodem nebo dobírkou, tohle je můj první pokus- a jak se zdá, tak nevydařený. Na účtu peníze jsou, tak už vážně nevím. A zrušili zasílání na dobírku, takže jiným způsobem to prostě zaplatit nejde, já bych fakt brečela.
Strašně moc ti děkuju za snahu a pomoc..., třeba se ještě někdo s nějakou radou ozve.
Nepřesahuje třeba částka tvůj povolený limit pro platbu přes internet? Nemyslím zůstatek... Já mám např. limit pro platbu 5000 Kč, pokud by to bylo víc (i když na účtu peníze jsou), musím si to dočasně navýšit.
Reaguji na Teresita:
Tak jsem znovu mluvila s bankou, od rána už potřetí, nejspíš mě z toho klepne, protože jen se tam dovolat je horor. Limit je v pořádku- je to 10 tis denně a já teď potřebovala platit nějakých 90EUR, takže v tom to taky není.
Paní mně tvrdila, že na kartě je všechno v pořádku, že by transakce měla jít bez problémů provést. Hm. Závěr- prověří transakci, proč nešla uskutečnit a do 7 dnů se mně ozvou. Jenže to už může být taky zboží pryč a nejvíc mě štve, že tomu nemůžu přijít na kloub.
No, tohle je fakt záhada. Šla jsem to znovu zkusit- dneska už asi posté, jen teda doufám, že mně nakonec banka nestrhne tu částku taky stokrát.
Nejspíš to prošlo, objevilo se jiné hlášení - něco ve smyslu (angličtinu nezvládám), že moje objednávka byla přijata a číslo mé objednávky.
Chci se teď zeptat těch co takto nakupují - přijde od nich ještě nějaké potvrzení na mail nebo už mám jen čekat zásilku?
Všem radícím znovu díky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.