26.10. jsem objednala na JedenKlik.cz dva noční krémy 50ml od Elizabeth Arden a hned je zaplatila. Dotázala jsem se, zda jsou schopni mi je dodat do pátku, potřebovala jsem je na sobotní oslavu. Bylo mi řečeno, že je expedují hned po připsání platby. Do pátku mi nikdo nedal vědět, tak jsem v pátek volala, kdy zboží posílali, že ještě nepřišlo. Bylo mi sděleno, že peníze jim ještě nepřišly. Rozčílila jsem se, že jsem je posílala v pondělí. Tak se podívali a sdělili mi, že jim byly právě připsány v pátek 30. 10. ve 12.10hod. Napsala jsem tedy na Českou spořitelnu, u které mají účet, proč připsali peníze tak pozdě, když je mají připsat do druhého dne. ČS mi sdělila, že je připsali hned v úterý 27. 10. Napsala jsem to na JedenKlik. Sdělili mi, že jim peníze sice připsány byly, ale jaksi se jim nespárovaly. Takže mi v pátek zboží odesílají, přijde prý v pondělí.
Zboží přišlo v úterý a místo nočních 50ml krémů v balíku byly dva oční 15ml krémy. Myslela jsem, že mne klepne. Nejen že jsem na sobotní oslavě byla za blbce, který přišel bez dárku, a slíbila dárek dodat během dvou dnů, najednou mi bylo jasné, že dárek nebude ani za další týden.
Nafotila jsem, co mi přišlo, a vše i s reklamací poslala na JedenKlik. Prý to prověří a ozvou se. Druhý den noční krémy z jejich nabídky zmizely, mne ovšem nikdo nekontaktoval. Byla jsem bez peněz, bez zboží, bez dárku. Po poledni dalšího dne jsem tedy napsala opět mail. Odpoledne volala paní, že se omlouvá, a jestli tedy chci vrátit peníze. Odsouhlasily jsme si účet. Další den jsem měla v poště mail od jiné pracovnice, která mi psala, ať ty nechtěné krémy vrátím, a že předpokládá, že když to mám jako dárek, tak že budu chtít zaslat ty správné, a pak tam bylo super vyjádření "Omlouvám se předem, ale může nastat i situace, kdy toto zboží opravdu nebude skladem a my Vám budeme nuceni vrátit peníze za toto zboží. Pro tento případ a také pro zaslání poštovného na základě podacího lístku, prosím o zaslání Vašeho čísla účtu." Takže jsem nechápala, jestli vůbec vědí, co mají skladem a co mohou zákazníkům poslat a co skladem nemají. Krémy jsem zabalila a poslala, oskenovala jim podací lístek a teď mi přišlo oznámení, že "Peníze za vrácené zboží Vám budou zaslány na Váš účet jakmile obdržíme Vámi zaslané zboží a administrativně zpracujeme Váš požadavek (cca 14 dní)." Tak tady teď pláču do klávesnice, jak se může takový e-shop takto chovat k zákazníkovi, že budu měsíc bez peněz, bez dárku, bez ničeho..... Oni mi ty peníze vrátí za další dva týdny!! Nechápu... Tohle přece není žádné ojedinělé selhání, tohle je normální sprosté lhaní, vymýšlení si, tahání peněz ze zákazníka. Od takového renomovaného e-shopu.... Co s tím mám dělat? Co byste dělaly vy?
Jo, a když jsem jim napsala, že s tím nesouhlasím, že mi peníze vrátí za 14 dní, že to snad nemůžou myslet vážně, tak mi napsali, že na to mají 30 dní ((
Takže co bych ještě nechtěla.... Asi mají pocit, že můžu být moc ráda, že mi peníze vůbec vrátí. Že takovému e-shopu sloužím místo banky, aby si u mne půjčovali peníze. Že se nestydí!
Kdysi jsem si koupila ve Vaňkovce v Horoskopu přírodní toaletní vodu. Růžovou. Měla takovou zvláštní konzistenci. Teď bych ráda něco vyzkoušela jako parfém bio, třeba levanduli nebo konvalinky. Shop s bio kosmetikou, kde mají také parfémy a toaletní vody?
Ja nakupuji na parfemy-parfumeur.cz. Vždy vše dorazilo rychle, krasně zabalené, a dostala jsem i dárek parfemovaný ubrousek ( vzorek vůně)
Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s e-shopem www.neness.cz stránky vypadají hezky i ceny jsou pěkné.Chystám se že si u nich objednám.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.