Již delší dobu přemýšlím, že přejdu ze standardního papírového vyúčtování na elektronické. Má to nějaké výhody? Je výpis podrobnější?
Reaguji na Pralinkaaa:
Je tam i podrobnej výpis všech hovorů (čísla, dýlky), jinak je to myslím stejný jako papír. Tedy ještě je tam i rovnou vidět, jestli platba proběhla a už mají fakturu zaúčtovanou či nikoliv.
edit: http://www.o2.cz/osobni/197130-vyuctovani_a_reklam ace/198154-vyuctovani.html
Reaguji na Holy-bat: A je to tedy zdarma? A to chodí e-mailem nebo si to musím najít na stránkách O2?
Reaguji na Pralinkaaa:
Je zdarma, chodí mailem + je to všechno i u nich na webu, kam se zaregistruješ.
méně než
10 příspěvků
taky jsem pro elektronické. MojeO2 a je to přehledné. Mám od nich i pevnou a internet a je to lepší mít vše pohromadě. Jinak je tam dobrý, ž vidíš, kolik ti zbývá volných jednotek
Já mám elektrické, ale o O2 a výpisech mi ani nemluv!! Málo volám, píšu jen do O2 a to mám zdarma. Jednou už mi přišlo divný, že mám tak vysoké účty, a tak na to koukám a zjistila jsem, že mě opět podvedli a přičetli mi navíc peníze, tak jim píšu na email, kam se píšou reklamace aoni ani neodpověděli, pak jim píšu, že odejdu z O2, napsali mi, že to předají někomu jinému a pak mě kontaktují a taky nic ... Jsou to podvodníci!
Cituji Pettttrushka: Jednou už mi přišlo divný, že mám tak vysoké účty, a tak na to koukám a zjistila jsem, že mě opět podvedli a přičetli mi navíc peníze, tak jim píšu na email, kam se píšou reklamace aoni ani neodpověděli, pak jim píšu, že odejdu z O2, napsali mi, že to předají někomu jinému a pak mě kontaktují a taky nic ... Jsou to podvodníci!
Dobrej kec....já teda O2 nemám (mám TM a Vodafone), ale dělala jsem na infolince O2. Nejlepší jsou lidi jako ty, přesvědčený, že jim O2 připisuje peníze, přičemž na podrobném výpise si přesně můžeš spočítat kam a kdy jsi komu volala/psala. Těžko někdo bude na podrobák dopisovat imaginární telefonní čísla (už proto, že to generuje systém). To, že je někdo přesvědčenej, že ho operátor okrádá je leda blbost a neznalost - jseš si jistá, že víš, jestli máš účtování po vteřinách nebo minutách?, posílala jsi prémiové sms nebo bydlíš pobliž hranic (a přeladil se ti tel. do roamingu)....tisíc důvodů, proč je něco nafakturováno tak a tak. Neříkám, že operátoři nikdy neudělají chybu a nestane se, že někomu je naúčtovaná nevyžádaná služba (ale SLUŽBA, ne fiktivní hovor).
Cituji Pettttrushka: tak jim píšu na email, kam se píšou reklamace aoni ani neodpověděli,
Taky dobré - žádnej mail na reklamace není - reklamace se řeší buď písemně zasláním na centrálu do Prahy, po lince nebo na webu vyplněním formuláře. Není divu, že ti nikdo neodepsal...
Cituji Pettttrushka: pak jim píšu, že odejdu z O2, napsali mi, že to předají někomu jinému a pak mě kontaktují a taky nic
Zajímavé je, že všechno řešíš písemně. Jinak retenčnímu oddělení jsi teda asi nestála za záchranu a nějakou spešl akci...
Nijak se O2 nezastávám, dle mě je nejlepší operátor Vodafone a nejhorší TM, ale nesnáším tyhle verze zákazníků, kteří si něco vsugerují a myslí si, že se proti nim všichni spikli, přitom vůbec nedodržují základní kroky pro řešení.
Jinak k tématu - elektronické vyúčtování je zdarma, máš náhled na podrobný výpis hovorů (ale až od 2. faktury), faktury ti chodí na mail nebo telefon (jen info o částce a var. symbolu a datu splatnosti). Krom toho na e-účtu můžeš kontrolovat stav volných jednote, zapojovat/vypojovat některé služby (není nutný volat na linku, můžeš si třeba nastavit sama roaming apod.). Zároveň je možné, aby ti chodila i papírová faktura a mít i e-účet, ale ztrácí to ty výhody podrobáku (podrobného účtu) a narozdíl od papírové verze je to zdarma (tištěná faktura stojí 10Kč). O2 se snaží e-účet nabízet každému, protože to šetří náklady.
A za jak dlouho, od začátku nového zúčtovacího období, elektronické vyúčtování chodí?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.