Ahoj,
prosím poraďte mi, kdo máte zkušenost s objednáváním na ebay.
V březnu tohoto roku jsem objednala přes ebay zboží, vysavač za který jsem zaplatila asi 7 500 Kč.(Přepočteno)
Balík se ztratil, nyní mi prodejce zaplatil pouze 2 500 Kč. Poslal mi potvrzení z US Postal Servis, s tím, že byl balík pojištěn pouze na tuto částku, kvůli clu.
Já se ale domnívám, že by mi měl uhradit celou částku, nebo poslat nové zboží. To ale nechce.
Vím, že už nejde otevřít případ. Nemáte někdo zkušenost, jestli má cenu si stěžovat, popřípadě kde. Platbu jsem dostala tento měsíc. Tak dlouho jsme si psali.
Byl to úplně první nákup touto cestou a hned jsem přišla o peníze.
Poraďte.
myslím, že už je bohužel pozdě já si vždycky hlídám těch 45 dní od koupě, protože pak už to zřejmě nikdo řešit nebude..nicméně bych zkusila kontaktovat ebay resolution centre a popsala jim co se stalo, třeba najdou nějaké řešení
No, to jsem bohužel neudělala, stále jsem byla v kontaktu s prodejcem. Ono mu totiž bylo napsáno z naší celní pošty, že byl balík doručen 5.5.Mě tady ale tvrdili, že nebyl doručen do republiky. Dva měsíce jsem posílala stížnosti, až jsem se dostala k řediteli celní pošty. Ten zase psal do USA, že došlo k omylu a balík mi nebyl doručen. Jsem přesvědčena, že ho ukradli na celní poště.
Stále jsem doufala, že mi to uzná prodejce pošle novou zásilku.
Nakonec jsem nevydržela a koupila si vysavač tady, přišel mi pěkně draho. Jsem ale vyléčena a už nikdy si nebudu kupovat drahé zboží, aniž bych ho platila dříve, než ho budu držet v ruce.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.