El...na mě musí být přísnost ! To pak beru věci vážně... !!!!!!!!
To víš...vzdušné znamení.....
janis
Neříkej takové věci veřejně, nebo si to přečte Tvůj chlap a nastolí ti doma patriarchát!
A budeš slzy ronit!
Ne. Ale ještě před Vánoci mi napsal velice slušnou zprávu, že můj řetízek je na cestě a má milion dobrých feedbacků. Takže nechci dělat problémy, navíc má krásné věci. Nerada tyto věci řeším.
Díky za radu.
M.
Elina
Jsem blbec, odpověď je na světě, Anna mi vlídně domlouvá, že mám být trpělivá. Mám štěstí na prodejce se slovanskými jmény / i příjmeními/
M.
M"žu ještě radu, vyplnila jsem na paypalu Resolution Centre - všechno o té platbě atd...nikde to tam nevidím, nevím jestli jsem to zadala správně nebo jsem to zadávání nedokončila akdyž jsem chtěla přejít k escalate claim...tak mi tofurt psalo, že mi něco chybí, ale vyplněné jsem měla všechno, tak nevím co zase dělám špatně, nevíte???
květik
to nevíme takto na dálku. Zkoušej to víckrát, ona by ti potom měla dojít zpráva na tvůj email že to přijali. Když by ti to nešlo, tak tam někde bude v paypalu napsáno contact us a normálně to tam vypiš jaký máš problém. Tak d 3-4 dnů ti odepíšou
dejnicka
napiš na paypal resolution center nebo na contact us.
děvčata
ale bohužel se někdy stane, že to prostě nevyjde. Ono v tom množství nákupů člověk musí počítat i s tím, že se něco ztratí.... Prostě se ztrátami se musí počítat vždycky
Prvýkrát som si všimla, že predajcova v zátvorke za počtom predajov majú hviezdičku. Neviete , čo znamená? Myslím aj farebne-zelená, červená...
*...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.