Chtěla bych si objednat zboží na ebay a prodejce uvádí, že pokud zásilku nepojistím, tak neodpovídá za její ztrátu nebo poškození. Nedávno jsem objednávala zboží v americkém eshopu, zásilka nebyla pojištěná a přišla mi vykradená, prodejce ani paypal mi peníze nevrátily s tím, že prodejce za přepravu nezodpovídá. Nechci, aby se mi to stalo znovu. Jde o hodně peněz, proto nechci riskovat, že o ně znovu přijdu. Můžete mi poradit, jak to udělat, abych měla jistotu, že v případě vykradení, poškození nebo ztráty zásilky, dostanu peníze zpátky? Jak zásilku na ebay pojistím? Na podobný dotaz mi prodejce jen stručně odpověděl, že pojištění stojí tři dolary, ale jak zásilku pojistit, respektive jak pojištění případně zaplatit, mi už nenapsal. Máte s tím někdo zkušenost?
Přímo před placením v té rekapitulaci zboží ti tam vyjede ta částka + si můžeš zaškrtnout pojištění. To nepřehlídneš.
danysska
To tam právě ale nikde není a to jsem se dívala minimálně na 5 prodejců. Mají tam jen kolonku pro vložení nějakého slevového nebo dárkové kódu, o pojištění tam není vůbec nic.
Constance
Tak to potom nenabízejí, protože ten kdo nabízí pojištění to tam vždycky má na zatržení. Už jsem si takhle pojišťovala balíčky několikrát...ale je pravda, že ne každý to tam má. Asi bych v takovém případě napsala tomu prodejci, ať mi to u toho konkrétního zboží přidá.
Já jsem si zásilku pojistla, ale bylo mi to k ničemu. Zásilka přišla poškozená, jenže prodejce ji nepojistil, i když jsem mu pojištění zaplatila. Nedostala jsem zpátky nic ani od prodejce ani od paypalu...
way
Tak to je od nich hodně neslušné.
Já mám taky čím dám tím víc pocit, že se můžu stavět na hlavu a stejně mi jistotu, že o peníze nepřijdu, nikdo nedá.
danysska
Pak nechápu jejich princip - do popisu zboží si napíší, že za jeho ztracení či poškození během přepravy nezodpovídají, pokud si je nepojistíš, ale pojistit ti je ani neumožní.
Pak mám asi štěstí na prodejce....jednou mi nesedělo oblečení šité na míru a prodejce mi poslal zpět určitou část peněz, kterou jsem tady v ČR zaplatila za přešití. A teď se mi asi ztratil jeden balíček, tak jsem kontaktovala prodejce a napsal mi zpět, že mám počkat ještě do desátého ledna a když to nepřijde, tak mi balíček pošle znovu. Tak snad to dodrží, pokud to fakt nepřijde. Bude to možná i tím, že mám hodně pozitivních hodnocení a prodejci asi nepochybujou, že jsem si to třeba vymyslela nebo tak něco.
No ale na požádání by ti ho snad pojistit měli, když jde třeba o něco dražšího. Když kupuju něco za pár šupů, tak to neřeším, ale když je to něco dražšího, tak tam vždy měli automaticky pojištění. A jestli by mi to pak někdo nechtěl uznat, tak bych se rozhodně nenechala a určitě to řešila přes paypal, pokud by to nešlo přímo s prodejcem.
Cituji danysska: A jestli by mi to pak někdo nechtěl uznat, tak bych se rozhodně nenechala a určitě to řešila přes paypal, pokud by to nešlo přímo s prodejcem.
Obávám se, že paypal moc nepomůže. Mně přišlo poškozené zboží. Psala jsem prodejci, ať mi vrátí peníze, ale ten chtěl, abych na své náklady nejdřív zboží poslala zpět. To by se mi vůbec nevyplatilo, protože poštovné bylo skoro stejné, jako cena zboží. Upozorňovala jsem ho, že jsem mu zaplatila pojištění, že je jeho chyba, že zásilku nepojistil, ale trval na svém. Řešila jsem to tedy přes paypal, ale ty vůbec nezajímalo, že měla být zásilka pojištěna a požadovali, abych zboží poslala zpět do USA. Vzhledem k tomu, že bych musela platit další poštovné a neměla jsem jistotu, že by mi prodejce vrátil potom peníze, tak jsem se na to vykašlala.
Mám taky hodně pozitivních feedbacků, ale to mi bylo k ničemu. Je to prostě risk. Když teď kupuju něco dražšího, nejdřív si to s prodejcem všechno vykomunikuju.
Jo a neznám nikoho, komu by paypal v případě reklamace pomohl
way
Já bych trvala na poslání zpátky na jeho náklady. Ale je to blbé no, když člověk natrefí na blba, tak mu nepomůže ani svěcená voda.
Cituji danysska: Když kupuju něco za pár šupů, tak to neřeším, ale když je to něco dražšího, tak tam vždy měli automaticky pojištění. A jestli by mi to pak někdo nechtěl uznat, tak bych se rozhodně nenechala a určitě to řešila přes paypal, pokud by to nešlo přímo s prodejcem.
Obávám se, že paypalu je to fuk, protože mně na vykradenou zásilku řekl, že prodejce za dopravu nezodpovídá.
Cituji danysska: Já bych trvala na poslání zpátky na jeho náklady. Ale je to blbé no, když člověk natrefí na blba, tak mu nepomůže ani svěcená voda.
To jsem samozřejmě zkoušela, ale s tím prodejce nesouhlasil. A paypal omílal dokola to samý - že musim poslat zboží zpět. Na to, že jsem prodávajícímu uhradila pojištění zásilky, vůbec nebral zřetel.
Musím se pochlubit Asi jsem natrefila na poctivého prodejce. Objednala jsem si z ebay zboží asi 1200 korun, balíček nepřišel a prodejce mi bez problémů vrátil peníze zpět. Nemusela jsem to ani řešit přes paypal, prostě jsem mu napsala, že balíček nepřišel. Jak je vidět, i dnes se najdou poctiví lidé.
v nabídce zboží bývá pod cenou napsáno u dobrých prodejců full covered
tzn. že prodejci jsou pojištění u paypalu proti ztrátě zásilky.
Opakuji u dobrých prodejců a vyplatí se podívat se jestli to uvádí nebo ne a event. se potom poohlédnout jinam.
Letos se mi stalo 2x že mi zásilka nedošla, a protože prodejce byl plně pojištěn, byly mi vráceny peníze v plné výši včetně poštovného.
v jednom případě se jednalo o lodičky od Diora v dost vysoké částce.
vždy jsem postupovala tak, že jsem to nahlásila na ebay, potom do 20 dnů po vypršení lhůty na paypal a z paypalu mi byly do 15 dnů připsány peníze na účet.
většina prodejců s více jak 1000 feedbacky je už pojištěna proti ztrátě.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.