Ahoj,
přes internet jsem si objednala kabelku. Doba dodání byla uvedena 1-7 dní. Asi 10tý den, co mi nebyla kabelka doručena mi přišel od nich e.mail, že není na skladě , ale objednávka platí a kabelku mi seženou. Dnes uběhlo 31 dnů a kabelku nezaslali. Zboží jsem neplatila předem.
Stačí , když jim jen pošlu e-mail, že objednávku ruším ? Nebo jak mám postupovat ? Novou kabelku toho stylu potřebuju a nestojím o to aby mi ji doručili až za další měsíc .
V obchodních podmínkách jsem tohle nedočetla.
napsala bych jim email že objednávku ruším a odstupuju od smlouvy.podle mě toto udělat můžeš,ptz oni nedodrželi dobu dodání, a 31 dní se mi zdá dost.dál je zvláštní to,že tohle nemají nijak ošetřené v obchodních podmínkách.
popř.že by ti ta kabelka přišla,např. zítra,nezaplatit a poslat zpět.
Jejich jednání mi přijde dosti nespolehlivé – od nich bych se i bála něco převzít, jelikož také nemusí být v krabici to, co jsem si objednala… Napiš jim email, že odstupuješ od smlouvy a zboží – předpokládám, že je na dobírku – pokud přijde – bych nepřevzala.
Samozrejme, že stačí. Je to ich problém. Tak ako baby radia ak by náhodou aj tak tovar zaslali na dobierku, tak ho neprevezmeš, ale email o zrušení objednávky si pre istotu ponechaj.
Reaguji na makumaku: Můžu se zeptat, odkud jsi tu kabelku objednávala? Nám se stalo něco podobného, bohužel si teď nemůžu vzpomenout na jméno toho obchodu. Mamka si asi před měsícem a půl objednala kabelku. Přišlo jí jen potvrzení objednávky a pak se asi tři týdny nic nedělo, tak jsme tu jejich objednávku zrušily. Nikdo se ani neobtěžoval nám napsat, že berou na vědomí její zrušení. Navíc když jsme se pak koukaly na jejich stránky, tak ta kabelka v nabídce už vůbec nebyla. Ještě že jsme neplatily předem na účet.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.