Zdravím,
za pár dní tomu bude rok co jsem společnosti O2 vrátila modem.Tři dny po dodání.Dodnes mi nevrátili peníze."Problém" je v tom že u nás není prodejna O2, ale jen jakási spřátelená prodejna.Takže prodejna peníze nevrací, ale posílá jen do centrály a O2 si údajně nemůže najít nic o vrácení, protože to zapsala jen ta prodejna ne jejich originál prodejna.Na prodejně se mnou sepíšou nějaký papír a že posílají do O2, na O2 mi řeknou že oni nic.Poradíte mi jak to mám dál řešit?Jde sice jen o blbé tři stovky, ale kdybych já jim dlužila rok tři stovky, tak už mám olepený barák od exekutora.
Máš nějaký doklad o tom, že jsi to vrátila? Jestli ano, tak bych s tím zkusila zajet do nejlbižší pobočky.
doklad mám, jenže na tý pobočce mi řeknou že pošlou zase moji stížnost dál a operátor mi řekne že musím na pobočku
Tak co to potvrzení okopírovat, nechat kopii ověřit a zaslat do sídla O2 (prostě Za Brumlovkou) s dopisem, kde to vysvětluješ, pohrozit soudem. Určitě nemusíš nikam jezdit na jejich prodejnu a můžeš si nechat proplatit i náklady na dopis. Případně zajít na soud a poradit se tam s nimi (možná tam mají něco jako podatelnu), že chceš vymáhat dluh. Ale já bych to tipovala na to, že jsi se ztratila někde v systému. Chce se to jasně připomenout na správných místech.
Cituji kocka.macka: Případně zajít na soud a poradit se tam s nimi (možná tam mají něco jako podatelnu), že chceš vymáhat dluh.
Ehm.
Každý soud má podatelnu.
Soudy ale nejsou advokátní kancelář, a paní na podatelně (obyčejná paní, bez právního vzdělání) opravdu nebude nadšená, když po ní někdo bude žádat poskytnutí právní rady (jakože to i nesmí).
(právě včera jsem někde viděla, že měli velkým tiskacím napsáno, že nejsou občanská poradna zdarma, a že právní problémy si mají lidé řešit s právníkem).
méně než
10 příspěvků
tady tyhle dohady jsou na dlouho. Podej písemně stížnost přímo na centrálu, jinak ostatní je k ničemu
To co doporučuje kocka.macka je asi nejlepší (ověřená kopie). Ale já bych to jela řešit osobně, s O2 mám špatné zkušenosti, dokuď s někým nemluvíš s očí do očí, tak jsou neochotní nic vyřešit a je to na dlouho.
méně než
10 příspěvků
Stížnost můžeš podat přesweb http://www.o2.cz/osobni/199114-napiste_nam/?showme nu=true a přidat naskenovaný doklad o vrácení nebo
poslat poštou na
Reklamace a stížnosti
Za Brumlovkou 266/2
140 22 Praha 4 - Michle a přilož kopii dokladu o vrácení. Do stížnosti uveď jaké další náklady Ti vznikly, kolik jsi projezdila na prodejnu, poslání dopisu atd., že požaduješ i kompenzaci těchto výdajů. Lhůta je taky těch 30 dní, jako na reklamačním, tak měj strpení.
Veškerou komunikaci si ukládej.
Reaguji na lulamae: Jo ale podat vymáhání dluhu není právní rada, ono to zase není takové drama, jak to podáváš. Prostě ji řeknou pár vět, to se děje na všech úřadech a jestli z toho bude sekretářka/... nadšená, to bych nechala na ní. Ne každý je neochotný.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.