Ahojte,
chci si něco objednat z e.l.f cosmetics a při vyplňování adresy se nezobrazuje možnost Česká republika.. vždyť to vždy šlo ne?
tak sem to taky zkusila a nejde to, no... o možnosti objednání přímo z čr vím, ale stejně vždycky radši volím variantu původní- z uk, už jen kvůli častému free shipping....
to ste mě teda dneska nepotěšily
Nevím, jak daleko bydlíš od jakýchkoliv hranic s naší republikou, ale známému, když nešlo něco objednat, tak si to nechal poslat na nejbližší zahraniční poštu a vše OK.
Reaguji na kacii_: obávám se, že ani to není řešení:
e.l.f. Cosmetics UK deliver to the following European countries:
Albania, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Denmark (inc Faroe Islands and Greenland), Croatia, Cyprus, Estonia, Finland, Georgia, Gibraltar, Greece, Hungary, Iceland, Ireland (Republic of), Kazakhstan, Latvia, Liechenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, NORWAY# (inc Spitzbergen), Portugal, Republic of Macedonia, Romania, Russia, Serbia, Slovenia, Sweden, Turkey, Ukraine.
Cituji kacii_: to jsem zvědavá, zkuď bude možno objednávat, aby to přišlo k nám
Klikni na odkaz od Silvie.
však elf to psal na facebooku, že pokud má v dané zemi zastoupení, přestává do té země zasílat. ale do ČR teda zasílal ještě pěkně dlouho, i když tu už fungoval ten český e-shop.
to né, český eshop nemá žádné akce a má věčně vyprodáno Proč sakra ruší něco, co doteď fungovalo?? Já si to poštovné ráda zaplatím...
Cituji ThinkTwice: pokud má v dané zemi zastoupení, přestává do té země zasílat
v tom případě už od nich nic nenakoupím...
Psala jsem do eshopu elf v uk a přišla mi odpověď, že aktuálně s ohledem na zastoupení v čr, přestali posílat. Když jsem si naposledy objednávala z uk, platila jsem přes internet kartou a balík jsem tu měla do 4 dnů. Teď jsem si objednávala z českého eshopu, nejdřív jsem čekala týden na odpověď jestli vůbec mají, to co jsem chtěla, další prodleva tři dny na vystavení podkladů pro platbu - platí se převodem na účet, takže další dva dny v hájí a teď čekám na zaslání, je to více jak týden od připsání částky na jejich účet a balík nikde - suma sumárum přes tři týdny, takže český úřední šimlík zase řehtá. No co funguje - se musí zrušit
V našom slovenskom eshope posielajú len poštou na dobierku (poštovné len 2€ a balík príde zhruba za 3 dní Čo je zatial nevýhodou, tak že máme menší sortiment
Cituji amtulka: je to více jak týden od připsání částky na jejich účet a balík nikde
Asi toho mají hodně. Tím ale nechci nikoho omlouvat. Já objednávala 2x ještě před spuštěním e-shopu. Objednala jsem, odeslala platbu na jejich účet, napsala jsem mail o provedené platbě a druhý den jsem měla balíček doma. Byli takhle důvěřivý a posílali, než se jim peníze připsaly. Teď z poslední doby mam zkušenost takovou, že hned jak se jim peníze připsaly, balík přišel, takže to trvalo tak tři dny. A objednávala jsem v době naskladnění, takže toho měli hodně. Asi jsem měla štěstí...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.