No, jenže s přístupem operátora ze dneška vůbec nevím co mám dělat. Nebyl mi schopný říct vůbec nic!! Kdyby mi alespoň řekl jak říkáte vy, čeho se to týká, kdy se to stalo, co to vůbec je, ale ne, on vůbec nic neví. Myslím, že tam budu muset volat ještě jednou nebo vážně nevím.
Cituji Suleka: Vždy mi rovnou řekli přesný datum a čas, kdy se operace odehrála
to je taky možnost.. pokud by šlo o mobilní číslo, tak ti to říct můžou.. ale musíš si nachystat identifikační číslo (4místné číslo který má dojít do 14ti dnů od podepsání smluovy) od toho mobilního čísla..
Na faktuře je opravdu uvedeno jen ,,Platební transakce" kde bylo uvedeno:
900xxxxxx komerční služby 3x částka: 1900,-
předpokládám, že to 900xxxxxx je nějaké číslo a asi se na něj mělo volat z pevné linky..
Reaguji na BarboraProch:
jéé, omlouvám se, celou dobu vám tykám.. pokud teda to "vy" není množný číslo..
zavolala bych si ještě jednou.. za to člověk nic nedá..
Jenže ta faktura je z balíčku trio - internet, pevná linka a televize. Na mobil mi faktura nechodí, to mám čistě na kredit.
Reaguji na BarboraProch:
Jak radí ableben - zkusila bych zavolat ještě jednou. Pokud i druhý pokus bude bezúspěšný, bude nutná návštěva kamenné provozovny a !písemná! reklamace. Ať se ukáží, co dokáží Je fakt, že na balíček jsem jim neskočila a teď už ani neskočím. Držím pěsti!!a přeji pevné nervy.
aha.. tak ještě si nechat poslat podrobný výpis.. sice normálně něco stojí, ale při reklamaci vám můžou nabídnout, že by ho poslali zdarma aby se dalo podívat na jaký číslo a kdy přesně bylo voláno nebo psáno.. ale jak říkám, u pevných linek to třeba může být jinak..
případně bych si založila ještě e-účet, pokud ho nemáte.. dá se tam podívat na fakturu, nemusí vám chodit poštou a měl by tam být i podrobný výpis zdarma..
zavolat ještě minimálně jednou a být neodbytná a velmi rázná
Jeden operátor - a ještě zmatenej - toho bych moc vážně nebrala.
Reaguji na ableben: Jenže reklamace má být správně sepsaná, takže možná blbý operátor,že řekl ****** i tak by bylo lepší to řešit písemně...
Tak vážení. Prý je to půjčka přes telefon. Nikdo u nás v ten datum ani čas nebyl doma, ale máme půjčku. A prý se nejedná o omyl! Tak jsem teda vážně zvědavá jak se tohle bude řešit.
Reaguji na BarboraProch:
tak to je dobrej mazec.. nejhorší je, že to nemůžeš nijak dokázat..
Cituji Klariska1241: Myslím, že známý musel uhradit celou částku a pak mu to nějak odečítali z toho, co provolal, jakoby si to předplatil předem
Tak tak, tohle je běžný postup.
Já mám u o2 jen net, hlas bych tam nechtěla ani zadara
Za sebe jsem takhle kdysi řešíla něco s Vodafonem - doporučenou stížnost/reklamaci - napsala jsem jim, jak jsem s jejich sluzbama byla spokojena, atd. Pohrozila jsem odchodem a najednou jsem nemusela platit pokutu - tenkrat mi operator nerekl, ze inkaso si musim zaridit nejen u nich,ale i u banky. Kravina, kterou ted vim,ale to mi bylo nejakych 18 let, vedela jsem ***... A prostě učet jsem zaplatila pozdě.
A teď, co jsem zase měla problémy s netem, tak jsem taky pohrozila odchodem a dostala jsem na net slevu....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.