Omlazení.cz - nabídka partnerství

Roztroušený tým Omlazení.cz hledá posilu. Člověka kultivovaného, učenlivého, flexibilního a spolehlivého. Jeho pracovní náplní bude navazovat vztahy s klinikami plastické chirurgie a spoluvytvářet jejich marketingovou strategii tak, aby v ní měly své místo i aktivity na Omlazení.cz.

img

Zde mohl být fádní obrázek dvou lidí jak si podávají ruce na znamení partnerství. Omlazení.cz se snaží nebýt fádní.

Stručně o Omlazení.cz

Nejprve vysvětlím onen “roztroušený tým”. Dvorní grafik Omlazení.cz je z Kroměříže, programátor z Jihlavy, nová (v září najatá) programátorská firma ze Šanova, Kristýna Kupská, která je zodpovědná za prodej inzerce a PR středním a menším firmám, operuje z vísky u Brna a všechny tři redaktorky jsou také každá z jiného kouta republiky. O to, abychom se na dálku nepošlapali, se snaží z pražských Vinohrad koordinovat moje maličkost. Je nás tedy zhruba osm, ale jen já pracuji pro Omlazení.cz na 100% plný úvazek. Spolupráci nám usnadňuje řada online nástrojů: Google Documents, Highrise, Súčto, Doubleclick a další.

Hledáme posilu

Nehledáme prodejce reklamy. Pokud přijdete za vedením kliniky plastické chirurgie a řeknete “Kupte si banner, je moc pěkný a ani není moc drahý”, nepochodíte. Takových by bylo... Hledáme člověka, který zjistí, co danému pracovišti na poli marketingu chybí a pomůže mu situaci zlepšit. Kliniky jen málokdy mají standardní marketingové oddělení a pokud se v některé přeci jen člověk s cedulkou “marketing” na dveřích vyskytuje, často je ve svých rozhodnutích nadstandardně silně podřízen někomu nad ním (řediteli, ale často i lékařům). Ideálním výstupem navázání úzké spolupráce s klinikou by mohl být (roční, půlroční) marketingový plán, ať už zaměřený jen na aktivity spojené s Omlazením.cz nebo i zahrnující aktivity mimo Omlazení. Inzerce, soutěže, PR články, sponzorství redakčních článků, tiskovky, prezentace novinek. Koordinace, přehled, sladění, synergie, efektivita, pomocná ruka. To jsou klíčová slova, která by z vašeho přístupu ke klinice měla být cítit.

Ideální kandidát

Z hlediska popisu práce ideální kandidát neexistuje. Pokud se objeví silná osobnost s vlastní vizí předefinuje to, co jsem výše napsal, a upraví si tak sám/sama náplň své práce, budu jen rád. O svou představu vás ale neokradu. (Některé podmínky jsou dané předem tím, jak a kde kliniky fungují.)

Muž nebo žena?

Na tom nezáleží. Rozhodně není podmínkou, abyste to byla vy, členka/přispěvatelka Omlazení.cz. Může to být váš partner, či kdokoli jiný z vašeho okolí, o kom si myslíte, že by se na tuto práci hodil.

Jen z Prahy

S tím se nedá nic dělat. Největší počet klinik je v Praze. Ano, jsou i jinde a do mnoha se jistě vyplatí zajet, dělat to ale opačně a dojíždět třeba z Brna či Ostravy do Prahy by bylo velmi nákladné. Toto je tedy podmínka nutná: Praha nebo velmi blízké okolí Prahy.

Znalost jazyků

Ne, není to třeba. Co ale znamená v originále například “feather lift” vědět musíte.

Komunikační a prodejní schopnosti

Ano, ale všeho s mírou. Rozhodně nehledáme “rozené obchodníky/obchodnice”, kteří svými mrštnými jazýčky udělají primáři kliniky za pět minut díru do hlavy. Jak už jsem uvedl v úvodu, hledáme člověka spolehlivého, kultivovaného, důsledného a hlavně... schopného naslouchat. Partnery vám budou velmi inteligentní lidé, kteří toho už v životě hodně slyšeli, zažili, udělali. (Já sám jsem založením více analytik než obchodník, a přesto jsem si v praxi ověřil, že tuto práci bych zvládl.)

Znalost marketingu

Ano. Těžko se mi definuje na jaké úrovni, ale během návštěvy kliniky to musíte být vy, kdo v rozhovoru o marketingových tématech bude tahat za delší konec.

Znalost internetového marketingu

PPC, CPT, imprese, CTR, AsdSense, Net Net,... Časem to budete muset ovládat jako když bičem mrská, ale jako podmínku bych toto na úvod nekladl. Zbytečně by se zúžil počet kandidátů a vše výše uvedené (a mnohé jiné) se dá celkem rychle nastudovat. Třeba i s mojí pomocí.

Zkušenosti v oboru

Pokud jste pracoval/a jako marketingový poradce pro Seznam.cz, určitě se na vás budu dívat jinak než na ostatní, podmínkou ale podobná praxe rozhodně není. Občas může být i na škodu. Kliniky jsou velmi specifický segment, ke kterému bude třeba vypracovat si zvláštní přístup.

Odměna

Na přesných podmínkách se domluvíme osobně, jen předešlu, že standardní provize je v tomto oboru 20-25% z realizovaného objemu objednávek.

Hlavní poměr, vedlejší poměr,...

To bude také předmětem dohody. Je celkem možné, že role styčného důstojníka mezi klinikami a Omlazením na poli marketingu by vás po čase nezatížila na plných 100%. Také je otevřená varianta, že už něco podobného děláte a Omlazení.cz si jen přidáte do svého portfolia. Nedávno se mi třeba jako vhodný kandidát jevil člověk, který mi prodával pojistku na auto. Zmiňuji to proto, abych naznačil, co myslím slovy “něco podobného”.

Kontakt

Máte-li o spolupráci předběžný zájem, napište mi na lukas.vodicka@omlazeni.cz. Nepište mi však o “další informace”. Žádné nemám. Napište co nejvíce o sobě a případně se na něco zcela konkrétního zeptejte. Na konkrétní otázky velmi rád konkrétně odpovím. Můžete se také zeptat přímo zde pod tímto článkem pomocí svého FB účtu. Už se těším, až vás budu moci pozvat na kávu. Lukáš Vodička manažer projektu Omlazení.cz.



Komentáře

Nepřihlášený uživatel nemůže komentovat

Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.




TIPY A TRIKY
Holky sobě aneb proč je nejlepší jet do lázní s kamarádkou?

Holky sobě aneb proč je nejlepší jet do lázní s kamarádkou?

Životní styl komerční článek

Důvodů, proč se vydat na čistě dámský víkend, je hned několik. Pobavit se ve společnosti stejně nezadané kamarádky, relaxovat pár dní s maminkou či sestrou nebo oslavit rozlučku se svobodou. V lázních na vás bude čekat nespočet příjemných wellness procedur a navíc si užijete společnost spřízněných holčičích duší!

NOVÉ
Jak Nike, adidas a Jordan definují sportovní styl dnešní mládeže

Jak Nike, adidas a Jordan definují sportovní styl dnešní mládeže

Životní styl komerční článek

Nike, adidas a Jordan dnes patří k největším gigantům sportovního stylu i streetwearu. Swoosh, Jumpman nebo Trefoil kralují šatníkům mladých lidí. Co volí náctiletí, když interpretují pouliční styl po svém?



NOVÉ
Na podzim ve formě i bez fitka

Na podzim ve formě i bez fitka

Životní styl

Dny se zkracují, ze stromů padá listí a ve vzduchu je cítit zima. Jak se v podzimních dnech udržet ve formě, když nechcete trávit hodiny v přeplněné posilovně? Ať už se pohybujete v městských ulicích, nebo vás to táhne do přírody, máme pro vás tipy na netradiční aktivity, díky nimž zůstanete v pohybu i v podzimních plískanicích.