Muž v zajetí báječné kosmetiky
Jak se stane, že se mladý muž rozhodne prodávat kosmetiku? Co vás přivedlo do této branže?
Jeden večer mě přítelkyně vyděsila s nějakým těstem napatlaným na obličeji a nutila mě, ať jí dám na oči okurky. Když jsem protestoval, že okurky jsou k jídlu, odvětila, že prý čistí pleť a jsou stoprocentně přírodní a tudíž zdravý. V té době jsem chodil na VŠE a chtěl začít podnikat. Když jsem si po téhle zkušenosti uvědomil, s čím vším to sdílím koupelnu, a jak ženám záleží na tom, aby skvěle vypadaly, i když už samy o sobě skvěle vypadají, bylo rozhodnuto, kosmetika-deluxe.cz byla na světě. A to těsto byla samozřejmě klasická pleťová maska. (smích)
Internetových obchodů s kosmetikou a parfémy je celá řada, nebál jste se, abyste se náhodou neztratil v záplavě konkurence?
Nebylo čeho se bát. V té době jsem chodil do školy a
měl dost času přemýšlet a zjistit si, co dělají ostatní špatně. Zaměřil jsem se
na produkty luxusní kosmetiky, která byla v ČR k dostání jen přes
zahraniční weby. Většina českých obchodů se v té době snažila konkurovat
jen kamenným parfumeriím a to většinou pouze cenou a to ještě kolikrát na úkor
kvality servisu. Do té doby pokud nějaká žena chtěla tu nejkvalitnější kosmetiku,
musela si jí objednat v zahraničí. Platba v cizí měně, poštovné, clo,
daně šroubovaly cenu neúnosně vysoko, nemluvě o komunikaci v cizím jazyce,
nedej bože, pokud bylo potřeba zboží vrátit atp.
Já jsem do ČR přinesl značky jako Darphin, Kimia, L´Occitane nebo Karin Herzog a nabídl je za ceny, za které si je může dovolit de facto každý. Pro mě je nejdůležitější naprosto spokojená zákaznice, která se pravidelně vrací. Proto máme dokonale propracovaný zákaznický servis. Všechno je jednoduché a rychlé, zboží dodáváme do druhého dne, i osobně, stačí při objednávce zadat místo a čas. Máme řadu věrnostních programů, vzorky zdarma, kumulované slevy. Zákaznice je až na prvním místě, jak s oblibou říkám.
Nedávno jste spustil další obchod bajecna-kosmetika.cz. Co je na něm vlastně zvláštního, když v něm podstatě nabízíte identické zboží? Má vůbec smysl mít dva internetové obchody s tímtéž zbožím?
O naše zboží mají zákaznice čím dál tím větší zájem, proto jim chceme vyjít co nejvíce vstříc. Představte si to, jako kdybychom otevřeli další klasický kamenný obchod v jiném městě, abychom byli blíže našim zákazníkům. Internet se v tomhle ohledu může zdát všudypřítomný, ale právě svojí rozlehlostí je virtuální svět podstatně větší než ten skutečný. Nedávno jsme také například českým ženám představili britskou značkovou BIO kosmetiku Skin Blossom.
A právě nový obchod bajecna-kosmetika.cz by se měl předně orientovat na BIO kosmetiku, přestože na něm zákaznice seženou vlastně všechno z našeho portfolia. Mimochodem v plánu máme otevření prvního kamenného obchodu. Pro zákaznice, kterým svět internetu připadá pořád příliš abstraktní, které si zboží potřebují osahat nebo by si jej jen rády nejdříve zkusily.
Jaký je vlastně rozdíl mezi normální kosmetikou a přírodní kosmetikou? Jaké výhody přináší ženám používat právě přírodní kosmetiku?
Tak první se nabízí říci, že se jedná o produkty se stoprocentním obsahem přírodních látek. Jenže to by si někdo taky mohl představit, že jsou vyráběny ze psí žluče a želvích mozečků. To je samozřejmě absurdní. Jedná se o kosmetiku, která je vyráběna zejména z rostlinných složek, přírodních vitamínů, antioxidantů a hydratačních látek. Zákaznice mají také jistotu, že takováto kosmetika rozhodně nebyla nikdy testována na zvířatech. Třeba právě Skin Blossom drží řadu certifikátů od nezávislých organizací jako je Vegan Society nebo Soil Association. Ale to by bylo na hodně dlouhé vyprávění, pokud čtenářky toto téma opravdu zajímá, doporučuji se obrátit na některou z našich odborných poradkyň. Ty o tom ví všechno a rády poradí a vysvětlí.
Při takovém zaměstnání si rozhodně nemusíte lámat hlavu, co dát své přítelkyni, když dojde na narozeniny, Vánoce, sv. Valentýna, abyste udělal dojem. Nebo je to právě o to složitější?
Mladý muž v zajetí báječné kosmetiky. To je pan Ing. Miroslav Faltys.Muž, jehož každodenní náplní se stala péče o ženskou pleť.
Je pravda, že na začátku to bylo vždy jééé, jůůů a jupí. Jako každá žena tyhle věci prostě miluje a ač má sama o sobě pořád mladou a svěží pleť, kosmetiku užívá jak preventivně, tak i prostě proto, že se pak cítí dobře a spokojená. A já jsem šťastný, když je ona šťastná. Na začátku to bylo snadné, to jsem měl k dispozici řadu produktů, které tu do té doby nebyly. Teď už kosmetiku ode mě tak nějak automaticky očekává, proto jí vždy musím dát ještě něco navíc, to pak bývá složitější. (smích) Teď pro ni mám samozřejmě připravené nějaké novinky právě z BIO kosmetiky. Jak s oblibou říkám, BIO kosmetika se netestuje na zvířatech, ale až na lidech.
Poslední otázka bude trochu na tělo. Používáte Vy osobně nějaké kosmetické přípravky?
Samozřejmě. Nejdříve jsem s tím začal jen ze zvědavosti, abych věděl, co to vůbec prodávám. Ale pleť stárne jak ženám, tak i mužům. Některé vrásky jsou krásné, ty od smíchu, některé již méně. Nakonec se pro mě z toho stal takový ranní rituál, vždy když se oholím, tak používám energizující krém Payot. V našich obchodech máme samozřejmě i kosmetiku pro muže, kdyby náhodou některá z dam chtěla příjemně překvapit svého partnera.
Děkuji za inspirativní rozhovor a přeji hodně úspěchů.
Kristýna Kupská
.
Komentáře
Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit