Dobrý den,
dnes mi přišla sms z čísla 5130, které mě upozorňuje na dluh na účtu. A podpis česká spořitelna. Jenže ja s českou spořitelnou nemám nic společného. Účet mám u jiné banky, tak jak to mám chápat.?
Cituji -Rozinka-: Jenže ja s českou spořitelnou nemám nic společného
Myslím, že je to podvod. Už jen to, že to rozesílájí po sms. Takové informace by měli být na tvém e-účtu nebo ti to poslat spíš písemně, ne? A nebo si zavolej do spořky a zeptej se jich, co to má být. Ale rozhodně nikdam nic neposílej!
Přesně tak!
Nikde nic neplať, raději se běž zeptat i když tam účet nemáš - ukaž jim tu smsku a uvidíš....
5130 je telefónne číslo ČS, odkiaľ posielajú rôzne sms klientom (potvrdzovacie, overovacie, upozorňovacie).
Chyba sa mohla stať, že niekto omylom uviedol tvoje číslo k údajom k svojmu účtu ako kontakt (preklep).
Pokiaľ si nikdy nič nemala s ČS, hoď to za hlavu.
Cituji lulamae: Pokiaľ si nikdy nič nemala s ČS, hoď to za hlavu.
Spíš bych tam zašla, aby věděla ČS, že toto tel. číslo nepatří osobě, která má dluh na účtu!!Za hlavu bych to neházela....Takhle ji můžou chodit tisíce sms a ten dotyčný zase nebude o ničem vědět, jelikož mu nic chodit nebude....
Reaguji na Klariska1241:
No, ja sa skôr obávam, že to nikto v ČS riešiť nebude.
Je to na zodpovednosť majiteľa účtu, aby uviedol pravdivé údaje, a pravidelen ich aktualizoval (bydlisko, telefónne číslo a pod.).
Stať sa to mne, a byť v danej sms číslo toho nešťastného účtu, tak to pôjdem do ČS nahlásiť, nech toho dlžníka kontaktnujú aj inak.
Cituji Klariska1241: Za hlavu bych to neházela....
Já také ne, zašla bych na pobočku ČS a chtěla vysvětlení...
Psala jsem jim a napsali mi, že se jedna pravděpodobně o klienta, který si spletl číslo. A ať zavolám na infolinku 800 207 207 a tam to vyřeší. Tak jsem tam volala a ta ženská ať zavolám jinam ...
A neručíš někomu, kdo má úvěr od Spořky a nesplácí ho, takže jsi na řadě?
Cituji -Rozinka-: Tak jsem tam volala a ta ženská ať zavolám jinam ...
Normálně bych zašla do pobočky, jsou snad v každém městě a tam bych to vyřešila....Vše se řeší lépe osobně než přes telefon.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.