vybrala bych si call centrum. rok jsem děla brigádně prodavačku v hypermarketu a nechtěla bych znovu, příjde mi to jako podřadná práce Sice směna ubíhá ale- nepříjemní lidi, nemůžeš se pomalu ani napít, vytáhnout mobil a dokonce ani zívat, když nemáš co na práci tak bys měla dělat, že něco děláš, kamery všude, mrtě kodu, když voláš o storno tak trvá i 5min než se někdo uračí dojít, počítá se ti jak rychle markuješ, pak je na nástěnce vyvěšené kdo by se měl zlepsit, atd... Já byla odkázáná na autobusy a ty směny byly dost často v nevhodný čas, takže jsem čekala třeba hodinu v šatně apod., za mě už nikdy víc. A vadilo mi, že jsem na očích a každý mě vidí, známí si mysleli, že jsem tam pracovala :-! Když ted jdu někdy nakupovat tak se mi veskere tyto obchody příčí protože vím jak to tam chodí brr;D
U call centra získáš komunikační dovednosti což je fajn. Co získáš u prodavačky? Já bych brala určitě call.
Cituji pilotka: Jedná se o práci pasivního operátora na tel. lince. a prodavačky u kasy v hypermarketu.
brala bych pasiv na call centru.
Dělala jsem takovou práci, a dala mi hodně, co se týče komunikace s lidma. V životopise praxe na call centru určitě veliké plus, alespoň pro mě bylo a je.
Cituji Michele: Nechci to nijak snižovat, ale většina lidí má tuhle práci zafixovanou jako že když už nikde člověk nesežene práci, jde dělat telefonistu, protože tam berou pořád. Telefonistu už takhle dělal kde kdo. Taková poslední štace nebýt na úřadu práce.
s tím já nesouhlasím. Ano, dělalo to hodně lidí, ale v minulosti holt nebylo tolik služeb řešeno call centrem jako dnes
Není operátor jako operátor. Člověk musí umět mluvit, řešit problémové situace, improvizovat, být empatický pokud je zapotřebí ( pláče-li vám někdo do telefonu že mu zemřela žena ) a hlavně - já sama nastupuji na další místo jako operátorka a nevnímám vůbec tuto práci jako podřadnou! Tu práci jsem chtěla, a mám ji. Jsem spokojená.
Cituji Michele: Telefonistu už takhle dělal kde kdo.
To je fakt, ale většina z nich prodávala deky, kosmetiku a podobné blbiny.
Cituji bedrunela: Není operátor jako operátor.
Přesně tak, třeba ČP a TO2 (kde jsem pracovala a podílela se na výběru uchazečů o prac. pozici) má poměrně striktní požadavky a výběrovky jsou dvoukolové a velmi přísné.
Cituji bedrunela: Není operátor jako operátor.
Vždyť to říkám, že něco jiného je, pracovat jako operátor, kde odpovídáš na dotazy zákazníků třeba v bance, pojišťovně... Ale v poslední době zaznamenávám hodně telefonů s nabídkou trapných paušálů, z kterých se pak nejde slušně vyvázat, prodavače předraženého zboží a tak dále s rádoby asertivním mladíčkem na drátě. Inzerátů na takovou práci je všude plno a bohužel většina těch míst pro telefonisty je právě pro tohle upsání se podvodníkům a mámení z lidí další a další peníze za nepotřebné blbiny, což se mi osobně ekluje.
Cituji Michele: Hodně tady v diskuzi zmiňujete, že slečně pomůže v další práci mít v životopise práci v call centru. Jak konkrétně?
Myslíš, že práce pokladní by v životopise vypadala líp? Souhlasím s tím, že call centrum je často pro neúspěšné hledače práce taková jistota - když už nic jinýho, do call centra člověka vezmou téměř vždy, i když to není zrovna jeho sen. Ale když už nějakou práci musí vzít, tak sama počítá s tím, že to nebude nějaká bomba a v životopise bude mít prostě jednu nepříliš atraktivní položku - pokladní nebo call centrum. A mně to CC opravdu nepřijde nějak hrozně ponižující, komunikační schopnosti se v dnešní době cení a když je někdo může doložit i prací v CC, tak mi to přijde poměrně dobrá praxe.
Reaguji na pilotka: podle toho co píšeš, sama si přikloněná ke call centru. Jdi do toho, je to praxe, která v CVčku bude vypadat mnohem lépe než prodavačka.
Držím palce. Já dělala pasiv rok a půl, teď jdu na aktiv.
Ještě mě napadá otázka na zakladatelku:
Ty máš obě ty práce jisté,byla jsi na pohovorech a vybrali tě?Máš potvrzené obě práce a teď si můžeš vybrat?
Jestli ano,tak si jistě sama vybereš,co je pro tebe přijtelnější i z hlediska toho dojíždění nebo stěhování.
Ale jestli ne,tak bych to vůbec zatím neřešila,protože se může krásně stát,že tě nevezmou tam ani tam.
Ono dneska už žádná,ani podřadná práce (jak to někteří nazýváte) není pro nikoho jistá.A čím jednodušší nebo oblubující práce,tím víc zájemců.
Cituji LaTulipanova: Myslíš, že práce pokladní by v životopise vypadala líp?
Nemyslím, ani to nikde v příspěvku nepíšu. Jen mi to nepřijde jako žádná výhra. Osobně bych nešla ani do jedné ze zmiňovaných prací, protože mi obojí přijde jako stejná pakárna, ale nejsem v situaci slečny, která už vzít něco MUSÍ.
Přítel dělal také v Call centru a říkal že na plný úvazek už nikdy! Chodíval domu otrávený, protivný a hlavně ta práce byla hooodně stereotypní a musel pořád dodržovat ty různé limity atd.
Já bych volila call centrum, než pokladní. Tam nemáš hmotnou zodpovědnost. A lidi budou hnusní pořád - to si časem zvykneš.
Cituji carola86: lidi budou hnusní pořád - to si časem zvykneš
Souhlasím. To je úděl všech prací v kontaktu s lidmi. A bohužel kolikrát jeden blbec a zkazí náladu na celý den.
Píši až nyní dřív jsem se k pc nedostala a děkuji za příspěvky, dneska jsem se celý den přikláněla i nadála k call centru, opravdu dle příspěvků to není žádná výhra, tak plus vidím v tom, že nebudu tolik na očích známím jako by to bylo u kase, ale taky nechci aby to vypadalo, že tyhle zaměstnání beru jako podřadné. Naopak se mi někdy líbí, když vidím slečnu/paní jak sedí za kasou a to samé, když jsem si byla prohlídnout cc, tak jsem se divila co je na tom tak hrozného, že to každý bere včetně mě jen jako poslední možnost. U mě poslední z toho důvodu, že jsem na pracáku dva roky.
Cituji Renuli: Ty máš obě ty práce jisté,byla jsi na pohovorech a vybrali tě?
Na pohovoru jsem byla jen v call a co se týká prodavačky, tak mi jen volali, že jestli bych mohla, tak můžu v pondělí nastoupit (kaufland).
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.