Ahoj, zítra mám mít pohovor v agentuře Adecco na pozici do call centra TO2 ( pasivní ). A Vás jsem se chtěla zeptat jestli nemáte zkušenosti s pohovorem a poté s práci u TO2.
Hezký den, nic složitého, je tam nějaké to mluvení o slovu, které si vytáhneš, cca kol minuty, sebeprezentace, modelová situace, například jako kdybys pracovala v cest. kanceláři a volal ti zákazník. nejdůležitější je ptát se toho zákazníka otevřenými otázkami. ve kterým městě?
No když jsem do O2 nastupovala před lety, tk my jsme ještě v Adeccu pohovor neměli. Ale co vím od nováčků kolem, pohovory jsou stejné i v Adeccu, i v O2...ten v Adeccu je mírnější, mluvíš o věci ne tak dlouho, a nejsou tk přísní, je to taková příprava na pohovor v O2... Nemusíš se bát, je to brnkačka, pokud umíš mluvit A v té modelovce se musíš ptát otevřeně, tedy ne chcete dovolenou v Itálii v tom a v tom hotelu s tím a tím programem, ale naopak třeba jaká dovolená by vás zaujala, jaké počasí vám vyhovuje apod, na to se klade důraz Jdeš na care?
Jinak tady máme všechny nadřízené, co u pohovrů sedí fajn, tk se bát nemusíš, buď svá, uvolněná, řekni že tě ta pozice zajímá, bla bla bla V Adeccu oproti O2 brnkačka, jak jsem psala, toho se vůbec bát nemusíš, naopak tě to připraví na to co přijde na pohovoru v O2
JáReaguji na Mishela04:
A na jakou přesnou pozici máš ten pohovor?? Já jsem měla taky pohovor přes Adecco a pracovala jsem přes Adecco u TO2 , ale jen chvíly, prostě jsem na toto neměla , ačkoliv jsem vyřečná apod. ale něják jsem to tam nedávala Jinak povoro jsem měla na 2.části . Ta první byla sebe prezentace cca 1minutu, poté jsme si vytahovaly obrázky a musely jsme o něm mluvit taky cca minutu a ta poslední část byla modelace hovoru...tohle všechno probíhalo v Adeccu a pak z nás vybrali, podle nich ty nejlepší a za týden byla druhá část a ta probíhala přímo v TO2 - úplně to stejné akorát tam sedí supervizoři z TO2 navíc...prostě musíš být výřečná a nebát se mluvit ať už to budou nesmysly asi tak tak hodně štěstí
Psala jsem přesně na tuhle pozici. CHARAKTERISTIKA POZICE:
- Odbavování příchozích hovorů stálých zákazníků s následnou nabídkou produktů a služeb
- Řešení požadavků ze strany klientů včetně zodpovídání jejich dotazů
Mám čím dál tim větší obavy
Uvidím jak to dopadne, ale snad dobře už hodně dlouho si hledám práci a žádnou ne a ne najít a bez praxe je to na pytel, tak jsem si řekla, že zkusím ještě tohle.
Tady v tom je výhoda právě kvůli té praxe, že žádnou nechcou, tak je to takový dobrý start na začátek , ale třeba se ti tam bude líbit a bude se ti dařit, jako mojim kamarádkám, které tam jsou už dost dlouho a bát se opravdu nemusíš já byla na SoHo
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.