Ahoj,

nedávno jsem si koupila boty v jednom britském eshopu, ale byly mi velké a menší už neměli, tak jsem je poslala zpět s tím, že chci vrátit peníze. Eshop tvrdí, že boty neobdržel. Posílala jsem je doporučenou poštou a už to bude více jak měsíc, ale zásilka jde vyhledat pouze do té doby, než opustila ČR. Později jsem si hledala v diskuzích recenze na tento eshop a prý všem tvrdí, že nic nedostali, protože nechtějí vracet peníze.

Doporučenou zásilku si museli v Británii převzít oproti podpisu. Šla jsem se zeptat na naší poštu, jestli si můžou vyžádat u Royal mail scan dokumentu, že si eshop zásilku převzal a prý nemůžou, což mi přijde divné, spíš se jim takové věci asi nechtějí řešit.

Řešili jste někdy takovou situaci? Jak se může zákazník bránit?

Díky moc

arrow
profile_image
Murphy
od 21. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

VIP

čo tak kontaktovať royal mail?

arrow
profile_image
Rabbit Heart
od 19. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Platila jsi přes PayPal? Jestli ano, je možné, že by se to dalo nějak řešit i přes ně...

arrow
profile_image
Kikulina
od 28. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

reklamuj na poště doručení zásilky,

arrow
profile_image
sugar glider
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No podle toho, co píšeš, se evidentně jedná o nesolidní e-shop...takže bych zkusila nějak kontaktovat ostatní zákazníky, kterým se stalo to stejné, co tobě (třeba sama založit někde diskuzi o zkušenosti s tímto e-shopem) a pohrozit jim hromadnou žalobou.
Jinak sitauce je komplikovanější tím, že pokud se nejedná o e-shop, který není nijak zaměřený na českého zákazníka (což typuju, že nebude), tak se by se případně muselo žalovat u nich a podle jejich práva.

arrow
profile_image
Misy
od 25. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

To je dost zvláštní, že ti pošta nemůže říct, jestli obchod zboží dostal, ne? Jsem si tak nějak naivně myslela, že od toho je ta doporučená zásilka...
A co to je za eshop?

jedná se o tento eshop: http://www.soyoushoes.co.uk/

paypalem jsem neplatila, taky nechápu, že nemůže česká pošta ve spolupráci s royal mail pro mě sehnat nějaké potvrzení, že ty boty převzali

zkusím zásilku reklamovat jak říká Kikulina, pak by to snad měli prošetřit, zatím jsem měla se všemi britskými eshopy dobrou zkušenost, ale asi každý jednou naletí, bohužel

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené