Ahoj,
nedávno jsem si koupila boty v jednom britském eshopu, ale byly mi velké a menší už neměli, tak jsem je poslala zpět s tím, že chci vrátit peníze. Eshop tvrdí, že boty neobdržel. Posílala jsem je doporučenou poštou a už to bude více jak měsíc, ale zásilka jde vyhledat pouze do té doby, než opustila ČR. Později jsem si hledala v diskuzích recenze na tento eshop a prý všem tvrdí, že nic nedostali, protože nechtějí vracet peníze.
Doporučenou zásilku si museli v Británii převzít oproti podpisu. Šla jsem se zeptat na naší poštu, jestli si můžou vyžádat u Royal mail scan dokumentu, že si eshop zásilku převzal a prý nemůžou, což mi přijde divné, spíš se jim takové věci asi nechtějí řešit.
Řešili jste někdy takovou situaci? Jak se může zákazník bránit?
Díky moc
No podle toho, co píšeš, se evidentně jedná o nesolidní e-shop...takže bych zkusila nějak kontaktovat ostatní zákazníky, kterým se stalo to stejné, co tobě (třeba sama založit někde diskuzi o zkušenosti s tímto e-shopem) a pohrozit jim hromadnou žalobou.
Jinak sitauce je komplikovanější tím, že pokud se nejedná o e-shop, který není nijak zaměřený na českého zákazníka (což typuju, že nebude), tak se by se případně muselo žalovat u nich a podle jejich práva.
To je dost zvláštní, že ti pošta nemůže říct, jestli obchod zboží dostal, ne? Jsem si tak nějak naivně myslela, že od toho je ta doporučená zásilka...
A co to je za eshop?
jedná se o tento eshop: http://www.soyoushoes.co.uk/
paypalem jsem neplatila, taky nechápu, že nemůže česká pošta ve spolupráci s royal mail pro mě sehnat nějaké potvrzení, že ty boty převzali
zkusím zásilku reklamovat jak říká Kikulina, pak by to snad měli prošetřit, zatím jsem měla se všemi britskými eshopy dobrou zkušenost, ale asi každý jednou naletí, bohužel
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.