Cituji farahh: Každopádně bych volala svoji pojišťovnu, kde mám v rámci povinného ručení odtah i zapůjčení auta při nehodě i poruše. Ona to pak sama vyúčtuje pojišťovně viníka.
A jaký v tom je tedy rozdíl? Myslíš že ta tvá pojišťovna poskytne nějak lepší servis než ta asistenční služba? A jestli jo, tak v čem?
Reaguji na mate:
To jsem pochopila z těch prvních reakcí, že může být problém s cenami, ale to jako poškozený vůbec řešit nemusím, neboť to ze zákona musí plnit povinné ručení viníka.
Zajímá mě v čem může být pro mě lepší zavolat si na svou pojišťovnu svou asistenčku (což tu většina radí) - napadá mě - může dát auto do nějakého lepšího/věrohodnějšího servisu? Nebo v čem jsou ty nevýhody náhodné asist. služby - kromě finanční stránky?
Reaguji na Minette: třeba že mi odvezou auto do nasmlouvaného servisu v našem městě, už ted vím z jakých aut si vyberu (superb, oktavka). A že si na to budu moct dohlídnout sama, když dělám pro pojišťovnu.
A samodřejmě mám lepší pojistku, když v oboru dělám a tak nebudu spoléhat na nějakou super levnou pojistku viníka s minimálním plněním.
Reaguji na Minette: jinak to není tak jednoduché, např. v pojistce viníka může být zapůjčení auta na jeden den a následující si musíš platit. V jiné po celou dobu opravy tvého auta.
Reaguji na Tiakia: jo, to jo. Jsem to myslela spíš na ty poruchy a jejich plnění z povinného ručení - na píchlou pneumatiku prostě nepotřebuju jiný auto, jen ji na místě vyměnit. A to se mi fakt už šiklo, do 10 minut byl mechanik na místě a do půl hoďky vyřešeno bez umazání-) A hlavně zadarmo...
Cituji farahh: Jsem to myslela spíš na ty poruchy a jejich plnění z povinného ručení
Tak to je jasný asistenčku by měla mít v pojistce asi každá ženská.
Reaguji na Tiakia: jasně, páč na mou Felinu fakt havarijko nutný není Bohatě mi stačí tohle povinný ručení za 2100 kč/rok + jako dárek byl ten dotykový mobil
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.