Dobrý den, obracím se na Vás protože jsem zoufalá. 23.2 v úterý jsem poslala pojištěný balíček s podacím lístkem na 2 000 kč. Je to již 10 dní a balíček paní nedorazil. Adresa a vše bylo uvedeno správně. Hlavní, ale je že se nemohu dohledat podacího lístku posílám hodně často ostatní mám, ale tento nemohu zatím najít. Možná, že ho manžel vyhodil nedopatřením. Věc je v hodnotě 1200,- to je dost, ale i tak vím že to jde určitě zjistit a dohledat. Vím den i přesnou hodinu a minutu kdy jsem byla na poště a posílala to. Vím, že nemám nárok asi na žádnou reklamaci i když přes známeho jsem se dozvěděla, že pokud od nich dostanu nějaký papír tak ona to potom u nich vyreklamuje. Jsem vůbec oprávněna požadovat od nich ten papír musí mi ho dát? Tam by mělo být opsané i to číslo podacího lístku prý. Jak postupovat? Děkuji předem
Didonka
No,tak tím si nejsem jistá,pokud dáváme jako firma a nebo i já jen soukromě něco k reklamaci na poště,musíme předložit doklad.(podací archy a nebo podací lístek)
No,vím,neporadila jsem Zkus na poštu cinknout,tam ti asi poradí nejlíp.
Didonka
Jasně, že jo, ale jak koukám , tak jsou na všech poštách ochota sama. Teda u nás je to děs, člověk má pocit , že je obtěžuje. Nafoukaný, nepříjemný, hlavně u těch balíků.
No a ani bych se nedivila, kdyby balík ještě dorazil. Mě takhle putoval tři týdny, bylo mi řečeno , že toho mají někdy moc .
Asi bych se zkusila zeptat, kde momentálně je a nakukala jim, že zrovna nemám u sebe lístek, jestli by nebyli ochotní to dohledat. Prostě jim něco nakukat, ale asi zrovna neříkat, že jsem ho ztratila, aby se toho ty vopice nechytly.
tlapka6
jo máš pravdu přemýšlím, že to s tím lístkem zatím zatajím, že jsme se třeba stěhovali a já ho nemohu zatím najít apod...
Didonka
Jj , zkus to za to nic nedáš. Oni jsou schopný dohledat, jestli si ho třeba paní vyzvedla nebo nevyzvedla.
Takhle jsem prodávala přes aukro a kupující to na mě zkusil a já po tak dlouhé době lístek vyhodila a na poště mi dohledala, že ho už dávno mají. Nechci nikomu křivdit, pouze vlastní zkušenost.
pokud jsi zásilku pojišťovala tak by stejnak jít na poště dohledat měla
zkus tam zajít a zeptat se
a je také možné že ti do 14dní přijde balíček zpět na tvou adresu
Ahoj,
11.11. jsem posílala telefon na opravu do servisu v Kladně, zásilka nebyla dodnes doručena a na infolince mi řekli že je možné, že se ztratila a reklamaci můžu podat až po 15ti dnech. Telefon jsem měla pojištěný na 7.000 Kč, nemáte někdo zkušenost jak v této situaci postupovat? Děkuju
budeš muset postupovat dle pokynů pošty, pokud byl pojištěn na 7tis měli by ti to proplatit. Patrně nějakého zloděje zlákala uvedená cena.
Cituji Jaanaa22: pokud byl pojištěn na 7tis měli by ti to proplatit
Tak to si také myslím. To potvrzení o předání ČP máš? Pokud ano, tak to nebude problém. Držím palce.
Mně se stalo to samé, ale s doporučeným dopisem, ve které jsem posílala žádost o vyškrnutí z prvního ročníku na vysoké. Po půl roce mi pak z té školy napsali "výhružný" dopis, ať se okamžitě dostavím na studijní... No vůbec jim to nedošlo, já to potvrzení o odeslání už dávno neměla a ještě mě sekretářka seřvala, že si z ní dělám srandu. Od té doby si dávám pozor
jojo, podací lístek naštěstí mám.. ale vážně mě přístup pošty zaráží, volala jsem na infolinku, kde mi řekli že je na cestě už vážně dlouho což není obvyklé a že je dost pravděpodobné že se ztratil..a že mám ještě tak týden počkat :-/ a taky mi bylo řečeno že jim musim nějakým způsobem dokázat skutečnou cenu toho, co v balíčku bylo, že pojištění na podacím lístku nemá moc vliv tak jsem na to zvědavá, ale doufám že to proplati.. evidentně to ale není nic neobvyklého..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.