Zdravím,
budu doufat, že na omlazení chodí i muži nebo ženy technického zaměření a poradí mi Mám iphone 5S od listopadu, nikdy žádný problém. Předevčírem se mi vybil, dala jsem ho na nabíječku a od té doby se neskutečně rychle vybíjí. Dnes jsem ho vytáhla v 7 ráno po celonočním nabíjením se 100% a po absolutním nepoužívání měl v 10h baterii 50%. Nejsem připojena ani na internetu, spíš je to nějaká závada. Poradí mi někdo co s tím, nebo musím dát mobil na reklamaci?
Cituji burda: mobil na reklamaci
reklamuj a dostaneš nový kus.Ale tedy než ho odneseš na prodejnu nezapomeň si zálohovat data z telefonu.
Nedělala sis teď aktualizaci iOS? Teď nedávno zrovna jedna byla a byl s ní problém, že se rychleji vybila baterka. Zkus ho restartovat (podržíš home button a sleep button dohromady) . Podívej se na stránku Letem světem applem, teď o tom psali článek, už si to přesně nepamatuju
Cituji Tiakia: dostaneš nový kus
Už to tak nemusí být, i apple teď prý začal provádět opravy a kvůli drobným závadám hned nemění. Ale osobní zkušenost nemám
Reaguji na burda: i T-Mobile by ti to měl poskytnout Kdyby bylo něco přímo s baterkou, tak to bude nový kus, jelikož baterie v iPhonu jen tak vyndat nejde
bude to IOSem
Reaguji na Paulam:
zkouším instalovat novější IOS, když to nepůjde, budu doufat, že mi mobil vymění
Nestahovala sis nějaké nové aplikace? Máš všechny aplikace pozavírané? Aby ti např. neběžela na pozadí navigace.... Podobný problém se objevil při aktualizaci iOS, protože se neustále synchronizoval kalendář. Zkusila bych vše povypínat, něco klidně i smazat, aktualizovat a pak až řešit reklamaci.
Cituji Maui: Máš všechny aplikace pozavírané?
Na to se podívej. Občas se mi stane, že je nevypnu a v pozadí mi pak běží strašná spousta aplikací úplně zbytečně. Potom, co nainstaluješ nový iOS ten mobil klidně restartuj a zkontroluj nastavení - po aktualizaci se třeba samovolně zapne bluetooth, musíš ho sama vypnout a další věci, které vybíjí baterii
Cituji Falcon: ono to fungovalo takhle obecně, jakýkoli výrobek apple (třeba i počítač) byl automaticky měněn za nový kus, před nějakou dobou (pár lety) se od toho odstoupilo...
Přesně tak, mě ho taky před dvěma lety u Vodafone vzali na měsíční opravu a to jsem ho měla ani ne dva měsíce starý..ztrácela jsem pořád signál. A ve finále jsem nový kus nedostala, ten můj původní mi byl opraven. Fungovalo to tak donedávna (výměna kus za kus) pouze při přímé koupi přes Apple.
aplikacemi to není...vím o tom a to jsem zkontrolovala, navíc ani aplikace by takhle extrémně baterku nevybíjely. u všeho co nepoužívám jsem i povypínala internet (akcie, počasí,...). Bude chyba asi baterkou nebo něco v telefonu. Nový IOS sem taky aktualizovala a žádná změna. V sobotu půjde na reklamaci
Nevím od čeho se ustoupilo vyměněný foun máme před měsícem za nový,takže asi jak na jakou závadu.Byl "mrtvý bod" u foťáku.
Já asi před rokem dostala u Vodafonu kus za kus. Dokonce 2x!
Jinak bych pozavírala aplikace a zkusila přeinstalovat, ale ne přes wifi, ale kabelem v itunes.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.