Ahoj Koupila jsem si před 1,5 roke netbook asus 1015PW a hned po půl roce užívání najednou cvak a už nešel zapnout a černá obrazovka. To mi v pohodě reklamovali, ale teď po roce opět cvak a zase to samé Záruka by sice měla být na 2 roky, ale nevíte zda se posouvá, když mi měnili po tom půl roce nový hardware? Hlavně 2 kamarádky mají taky tento typ netbooku a stalo se jim úplně to samé, přijde mi, že to snad ty netbooky asus dělají pravidelně Ale teď o co mi jde, hned po té první reklamaci a výměně harware mi moje ségra nešťastně v obalu upustila netbook na zem a uštípnul se malý kousek rohu toho krytu (dneska to taky nic nevydrží). Nechtěla jsem si kupovat nový kryt za 3000, když netbook stál 8500 kč a byl skoro nový, tak jsem si to tam přilepila a drží to v pohodě už celý rok. Nemáte ale někdo zkušenosti, jak je to s reklamací, jestli mi to uznají, když se mi teď vypnul a už nejde zapnout. Aby netvrdili, že jsem to způsobila, když mi spadnul (kvůli tomu rohu), přitom to tím opravdu není a podle mého názoru jim na tento typ netbook musí chodit hodně reklamací, navíc ho stáhli už z prodeje. Dík za názory Nechce se mi fakt nechat opravit pomalu za pořizovací cenu , to se pak vyplatí spíš koupit už nový.
no ja nevim možná se na to mužou vymlouvat,ja mam notebook na splátky a k tomu si platim i tzv.pojištení proti blbosti to je že kdybych si na nho nahodou třeba něco vylila nebo mi spadnul tak mi ho opraví nebo tak. Jinak mě fakt nenapadá jak se zachovají no určite se na nho mrknou ale aby se nevymluvili na to ze je to tvoji vinou..mam ntbk Dell a spokojenost o Asusech nas informovali že jsou poruchové tak třeba ti to uznají..
Reaguji na sexy_woman: No právě toho se bojím, jenže když to tam pošlu a oni to neuznají, tak si budu u nich muset platit tu opravu a tu bych si u známého sehnala snad levněji a když to nebudu chtít opravit tak musím platit snad 500 za dopravu Takže jde o to zda to zkusit nebo ne...
Reklamace 2 roky se neposunuje myslím, Sama jsem teď nedávno reklamovala Asus noťas a v pohodě mi to spravili, i když to bylo mou vinou asi, pže se nechtěl nabíjet a já tu šňůru pořád kroutila, překrucovala, až nakonec vůbec nešel nabít, ale hodní že to spravili, u tebe to teda nevím jestli to nesvedou na to, že vám spadl a neuznají reklamaci, ale každopádně to tam skus poslat za to nic nedáš držím palce
Určitě reklamuj, to, že máš uražený růžek by na reklamaci vliv mít nemělo, resp. nemělo by to mít vliv na původ vady (tím spíš, že už jsi ho jednou pro to samé v reklamaci měla...). Dvouletá záruk platí i nadále, ale protáhne se vždy o dobu, po kterou jsi neměla kvůli reklamaci a opravě netbook k dispozici. A ještě jedna rada, budeš - li ho reklamovat podruhé kvůli stejné vadě a ještě v době záruky (prodloužené o ty dvě reklamace) by se situace opakovala, jdi ho reklamovat a rovnou řekni, že si přeješ vrácení peněz. Na to máš ze zákona právo. Vrátí Ti částku, kterou jsi zaplatila u nákupu, v Tvém případě tedy těch 8 500,-. Zřejmě to totižopravdu bude pěkný šunt
Reaguji na teririnka: Dík za rady Asi to tak udělám a uvidíme. Už jsem reklamovala 2krát netbook od asusu a fakt to asi budou šmejdy ale když jsem ho kupovala, vyšel jako nejlepší a navíc má krásný design. Pokud by mi reklamaci neuznali, lze se někam odvolat nebo tak?
Reaguji na aneet_:
reklamuj ho a do rekl. protokolu poznač,že už si túto chybu reklamovala v zár. dobe raz.,rekl. protokol by si si mala odložit a keby neuznali reklamáciu, nech ho neopravujú.
Teoreticky by mohli uviest, že porucha bola sposobená mechanicky,teda aj tým pádom, kedy sa odlomil ten kúsok,ale myslím,že ho vyreklamujú k tvojej spokojnosti.
Ak by sa pokazil ešte raz to isté, máš nárok na vrátenie penazí a odstupenie od zmluvy.
Reaguji na aneet_: S odvoláváním je to složité. Musela bys jít za soudním znalcem, ten by počítač prohlédl a jasně řekl, zda byla způsobená pádem, nebo to na to nemělo vliv. V případě, že by se ukázalo, že za to opravdu může pád, měla bys smůlu a navíc hradila i toho znalce, což není
úplně zanedbatelná částka. Pokud by to naopak vyšlo v Tvůj prospěch, měla bys hodně dobrý argument. Prodejce by Ti pak měl zaplatit nejen opravu, ale i náklady na odhadce. Pokud by to neudělal, můžeš s tím k soudu, ale to už je hodně složité... Ale také si myslím, že s tím problém nebude, tím spíš, že už jsi jednou tu samou vadu reklamovala...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.