arrow
profile_image
vioneta
od 12. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Musím říct, že na to, že mám to auto přes dva roky, tak už jsem si s nim zažila svý. Já teda si všechno moc beru, teď právě mě štve i tohle, furt na to dokola myslím.

Reaguji na vioneta:
Mám z tebe pocit,že jsi ty někomu nabourala auto a ještě máš strach,aby to náhodou pojišťovna neproplatila moc ...... o bonus většinou díky způsobené škodě přijdeš.

arrow
profile_image
David32
od 12. 5. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,

pokud mohu pomoci nebo poradit v této záležitosti. Bonusy a malusy fungují následovně bonus = sleva 5% na pojistném za každých 12 měsíců pojištění Povinného ručení bez nehody, za kterou nese odpovědnost Vaše pojištěné vozidlo. Za každou nehodu se odečítá malus tedy 15% dražší pojistné = 36 měsíců (šetření bonusů) - některé pojišťovny mají v připojištění (připlácí se nadstandard) že Vám malus neodečtou (třeba za první škodu), platí to však pouze v jejich (registru) pojišťovně, protože v České kanceláři pojistitelů se na Vaše r.č. tato nehoda registruje a odečte se v jejich systému ČKP 36 měsíců. To by bylo k malusu a bonusu. Co se týká Vaší škody, tak v pojistných podmínkách by jste měla mít uvedeno, že jste škodu povinna nahlásit. Pokud nedošlo k sepsání Záznamu o nehodě z objektivních důvodů, lze to řešit následovně. Přes pojišťovnu viníka (to je však případ pokud jste poškození a viník neohlásil) v tomto zákonném pojištění vzniká tzv. přímý nárok vůči pojišťovně a ta je potom povinna údajného viníka vyzvat, aby se k události vyjádřil, toto pak také pojišťovna posuzuje a sdělí Vám výsledek šetření (případně je také možné se obrátit na Policii ČR). V hlášení škody také uvádíte zjištěný rozsah po škodě - poškozené díly (viditelně). Ostatní je na posouzení likvidátora v pojišťovně a dalším prokazování, případných dalších skrytých poškození. Pojišťovna by Vás měla v závěru šetření seznámit s jeho výsledky tedy s výši poskytnutého plnění poškozenému. A k fotkám, tady ten nárazník s čidly je trošku dražší záležitost a pokud došlo i k poškození čidel tak za jedno aspon 1800 Kč s DPH + nárazník ´+ pěnová výztuha + ?spodní lišta nárazníku? + lak ... to může být i cca 17000 Kč za opravu. Podle toho jestli půjde nárazník opravit či nikoli a jak to přežily čidla. Pokud budete mít jakýkoli další dotaz klidně je sem napište a můžeme dále debatovat, případně Vám mohu předpokládám objektivně poradit ve Vašich záležitostech.
Dá se říci, že jsem bývalý nejlepší likvidátor z republiky (auta, majetek, odpovědnost)

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na vioneta: známý si takto, jak máš na fotce, ted poškodil auto a oprava v servisu stála 17 800 Kč

arrow
profile_image
vioneta
od 12. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já vám děkuji za podrobné vysvětlení. Už je to tedy déle, co se toto stalo, bohužel ani pořádně nevím nic jak to dopadlo, protože mne pojišťovna nijak neinformovala o výsledku a já jsem pak se slečnou již nehovořila, tak jsem po ničem pak už nepátrala. Pojišťovnu jsem také již změnila.

arrow
profile_image
vioneta
od 12. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na farahh: Jo to já věřím, že do toho člověk nevidí, že to klidně může stát dost peněz

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené