Potřebovala bych uplatnit reklamaci v záruční době, ale při hledání záručního listu jsem zjistila, že ho nemůžu nikde najít. Mám jen dodací list, ale záručák ani účtenka nikde... Je nějaké východisko? Předem děkuji za radu.
Jestli je na tom dodacím listě datum a druh zboží (jakože asi jo),tak bych to zkusila s ním,třeba to jako doklad bude stačit.
Sluncere
Taky si myslím,že by dodací list mohl stačit,spíš bude hodně záležet na ochotě prodejce.
K uplatnění záruky nemusí být písemný dokument, klidně stačí např. svědectví. Nebo v těch větších prodejnách stačí se rozpomenout kdy přibližně bylo zboží koupené a oni si to v databázích najdou.
Když máš ale dodací list, tak bych neřešil a šel tam s ním...
Nedávno se nám porouchala lednička, která je ještě v záruce a také jsem nemohla nikde najít záručák ani účtenku (zřejmě jsem to někam zašantročila při rekonstrukci bytu). Ledničku jsem objednávala přes internet a tak jsem v emailech našla příslušnou "korespondenci" a kontaktovala tu firmu. Bez problémů a s ochotou mi poštou poslali záručák nový.
Takže, pokud jsi kupovala v kamenném obchodě a máš dodací list, tak bych se s ním vydala do té prodejny a podle mě by Ti měli vystavit záručák nový (nebo případně kopii).
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.