Máte některá zkušenost se ztracením zásilky z Newlook.com? Moje objednávka byla odeslána 24.1., udávaná doba doručení 6-8 dní ale doteď mi nic nepřišlo a na poště o ničem neví Momentálně čekám na odpověď od zákaznického servisu...
Zajímalo by mne jestli automaticky posílají zásilku znova jako třeba Asos. Poradí mi někdo?
Díky za reakce.
Já jsem z New look objednávala několikrát a vždy všechno bez problémů a rychle přišlo.
Podle mě to zašili někde na poště...ty jejich služby jsou fakt něco. Několikrát mi přišla výzva k vyzvednutí balíku, který se ani nesnažili napoprvé doručit domů. Otec si nedávno objednával balík včera mu přišla sms, že dnes bude doručen. Vůbec ho nedoručili a ani výzvu nenechali, ale přišla mu sms, že balík nebyl doručen, protože nikdo nebyl zastižen V těchto případech se nejedná o zásilky z New look, ale z eshopů z ČR.
Taky se mi párkrát stalo, že balík byl uložený na poště a ke mně se ani nedostalo oznámení, teď jsem ale byla na poště asi 3x osobně a zatím marně Tak se asi ztratil někde po cestě..
Reaguji na taevelína: A z toho zákaznického servisu ti už odpoveď poslali? Třeba by ti mohli poslat podací číslo nebo nějakou identifikaci toho balíku a podle toho by se balík na poště našel nebo bys to tam mohla reklamovat.
Zatím jsem odpověď nedostala, přišla mi jen automatická, že to bude chvíli trvat a že prosí o trpělivost tenhle balíček právě tracking number neměl. No jsem na to zvědavá, byl to balíček asi za 5 tis....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.