arrow
profile_image
ángel
od 26. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj, 17.1 mi psali, že odeslali zboží a stále jsem nic neobdržela. Na zákaznický servis jsem psala 2x, a v první odpovědi mi napsali, že mám ještě počkat, zeptat se na poště, a kdyby nic nepřišlo, mám se ozvat. Tak jsem se před dvěma dny ozvala znovu, že mi nic nepřišlo, a na poště jsem byla už několikrát, že si myslím, že se ten balík prostě ztratil, a jak se to teda bude řešit dál, jestli mám nárok na vrácení peněz, a na to mi odpověděli, že vzhledem k většímu objemu korespondence jsou zaneprázdnění, a že ji nestíhají vyřizovat, že se co nejdřív ozvou, a ještě mě odkázali na jejich stránky, ať zkusím pohledat odpověď tam. No nevím, co si mám o tom myslet, nebyla to žádná automatická odpověď, takže nechápu, proč mi v ní nebyli schopni normálně podat odpověď, a na co mám jako čekat dalších x dnů. Jsem z toho už opravdu mírně znechucená, když si představím, že mě ta sranda bude stát 2tisíce. Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost s nedodáním zboží z tohoto webu? Mám nějakou šanci, že mi pošlou peníze zpět, tak jako na jahodě? Mám je urgovat? Dívala jsem se na hodnocení obchodu, a bohužel ty negativní recenze v poslední době nejsou ojedinělé, píšou, že buďto byla obj. neúplná, nebo že nedorazila vůbec.

arrow
profile_image
bobkova
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Ziralka: každý desátý v průměru nedorazí vůbec

fakt jo? mně se za pět let nakupování ztratil jeden balíček. a taky byly doby, kdy mi chodilo třeba pět balíčků týdně. i když některé šly třeba dva měsíce, stejně nakonec došly. fakt nejsem tak bohatá, abycho mohla počítat s každým desátým ztraceným balíčkem. to bych asi raději přestala nakupovat.

Cituji ángel: 17.1 mi psali, že odeslali zboží

tak z anglie chodí balíčky do dvou týdnů, ale zase je tady pořád naděje, že to dojde. předminulou zimu byly nějaké mini sněhové kalamity a balíčky chodily asi dva měsíce.
každopádně nevím, jak to konkrétně chodí u beautybay, ale myslím, že se ti kdyžtak ještě ozvou. nebo to příští týden urguj. je totiž možný, že ti poslali jen nějaký přednastavený email a že fakt nestíhaj.

arrow
profile_image
bobkova
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Ziralka: a několikrát se bohužel nepovedlo, aby byli ochotní vrátit peníze nebo situaci řešit (např. iherb

no... na iherb to mají i napsané v podmínkách, že pokud si zvolíš to obyčejné poštovné, tak je to tvůj problém. ale zase mně odtama pokaždé balíček došel. nevím, asi u nás máme nějakou spolehlivou poštu.

Cituji Ziralka: Min 1x měsíčně něco musím řešit

a asi taky nakupuji jinde. nebo já nevím, ale fakt neřešila jsem nějaký problém už snad dva roky! proto taky mě statistika každý desátý zarazila

arrow
profile_image
ángel
od 26. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Ziralka: Tak to jsi mě nepotěšila. Taky objednávám docela často (a drtivá většina balíčků mi chodí jen obyčejně), ale že by mi zásilka vůbec nedorazila se mi stalo pouze 1x, a ještě k tomu šlo jen o malou prkotinu z Asie, takže jsem nad tím mávla rukou. Asi jsem na to měla doposud štěstí.

Cituji bobkova: tak z anglie chodí balíčky do dvou týdnů, ale zase je tady pořád naděje, že to dojde. předminulou zimu byly nějaké mini sněhové kalamity a balíčky chodily asi dva měsíce.

Abych byla upřímná, už nepočítám s tím, že by něco dorazilo. Na beautybay jsem poprvé objednávala před Vánoci paletu Naked, a přišla mi za 12 dní, a to bývá pošta maximálně zatížená. A navíc už mám doma i zásilky z USA, které jsem objednávala daleko později, 33 dní z UK mi přijde příliš.

Cituji bobkova: příští týden urguj. je totiž možný, že ti poslali jen nějaký přednastavený email a že fakt nestíhaj

Ten automatický email chodí právě jiný, a nelze na něho myslím ani odpovědět, tohle byla normální odpověď z customer service, tak mi takové (ne)jednání přijde divné. Ještě tedy počkám do příštího týdne, ale moc růžově to nevidím...

arrow
profile_image
bobkova
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji ángel: tohle byla normální odpověď z customer service, tak mi takové (ne)jednání přijde divné

jasně, já myslela, jestli třeba nebyla jenom ta odpověď ručně nakopírovaná do emailu, protože fakt nemají čas... ale nevím!

Cituji Ziralka: kdy jsem neobjednávala z žádného pochybného e-shopu a stejně.

hm... v jednom kuse nakupuji v nějakém neověřeném pochybném mini shopu a zatím mám jenom ty nejlepší zkušenosti. asi máš fakt smůlu. tak to je mi líto.

arrow
profile_image
bobkova
od 13. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Ziralka: kde nakupuješ ty

asi všude možně. tento měsíc, co si pamatuji, silk naturals, famous makeup, naturisimo, feelunique, klasika ebay a cosmetic-love.
určitě ještě cosme-de, unt, iherb, etsy, dawanda, asos, fragrancedirect, cheapsmell, zuneta, bath&unwind... víc toho z hlavy asi nevymyslím. a zásadně nenakupuji na lookfantastic, protože to je úplně strašný eshop.

já jsem z beautybay objednávala cca 14 dnů, bez problémů, balíček byl doma za tři dny myslím, ale je fakt, že jsem měla zaplacené poštovné. měla jsem tam dvě paletky UD a objednávala jsem u nich poprvé, tak jsem raději poštovné dala ať můžu balík sledovat. třeba jsou opravdu zatížení teď ,tak chvíli vydrž a pak jim zase napiš, nedivila bych se, kdyby to ukradl někdo u nás. blbý je, že balík je zaplacený dopředu, že

arrow
profile_image
M_martina mojeid
od 19. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Před rokem touhle dobou jsem tam taky objednávala a ten balíček ke mě šel cca měsíc, vydrž, určitě to dojde
většinou si berou 20 pracovních dní a pak až to jde reklamovat, někde i víc.

Já se teď děsím ale taky, objednala jsem si z Figleaves.com 23.1. a taky mi balíček ještě nedošel

arrow
profile_image
Jenn22
od 2. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jestli si platila paypal peníze dostanes zpet , pokud si platila bankovnim převodem , radím ti vzít do ruky telefon a začít jim volat a obtěžovat je
Asi dva měsíce zpátky si tady na omlázku jedna holčina objednala 2x hodinky a přišly jí jen jedny , jelikož jsem v UK tak jsem to obvolala kontaktovala je na Facebook a peníze dostala zpátky...

arrow
profile_image
Jenn22
od 2. 2. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A radím vám neobjednávejte si ze stránek o kterých jste nikdy neslyšely podívejte se prvně na net co se o takových stránkách píše... Je toho čím dál tím víc , a podvodníci na každém rohu , a když už si tam objednáte plaťte Jedině přes PAYPAL , tam máte záruku vrácení peněz .

arrow
profile_image
sexydracek
od 18. 6. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

mně se za poslední dobu ztratily 4 balíky, asi jsem taky prokletá...měla jsem s tím dost opletaček, ale nakonec jsem si to vykomunikovala a peníze mi vrátili, ze Sigmy mi štětce poslali znova...je teda fakt, že to byly balíky s poštovným zdarma, ale nechápu jako, kdo ty mý balíky furt krade

arrow
Neprodává v Bazaru

83

Cituji Ziralka: postraším je nějakou tou Chamber of Commerce

A to je co prosímtě? Slyším prvně...

arrow
profile_image
mmarky.s
od 24. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji ángel: odeslali zboží a stále jsem nic neobdržela.

Tak to máme asi stejný problém :-/ Můj balíček byl odeslán 30.1.2013 a do dnešního dne mi také nepřišel. Zrovna před chvilkou jsem jim také posílala dotaz na jejich customer service a odpověděli mi, že jsou příliš vytížení a můj dotaz zodpoví... no asi někdy časem
Takže tomu dám ještě týden, a pak začnu prudit.
No budu držet pěsti, aby nám oběma balíčky nakonec dorazily v pořádku

arrow
profile_image
ángel
od 26. 6. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Děkuji všem za příspěvky! Včera jsem jim psala, že mě nekontaktovali jak slíbili, že mi taková komunikace přijde neseriozní, a napsala jsem, že jim budu muset zanechat negativní hodnocení na trustpilot.co.uk a budu to řešit s obchodní komorou , do hodiny mi pak přišel formulář, který mám vyplněný zaslat zpátky, takže doufám, že to dopadne dobře, a nebudou se už cukat.

Cituji mmarky.s: Takže tomu dám ještě týden, a pak začnu prudit.

Ještě počkej, a pak to určitě řeš, nenechej se odbýt. Ve formuláři jsem měla na výběr opětovné zaslání zboží nebo vrácení peněz, zvolila jsem raději ty peníze, příště si asi rozmyslím, zda nebude lepší za tu poštu si u dražší zásilky připlatit, jaksi nemám nervy tohle řešit.

arrow
profile_image
mmarky.s
od 24. 4. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji ángel: mi pak přišel formulář, který mám vyplněný zaslat zpátky

Dnes mi od nich také přišel fotmulář - podle toho, jak jej popisuješ, tak mi přišel úplně ten stejný. Musím říct, že mi jej poslali ihned druhý den, co jsem jim napsala e-mail o nedoručení zásilky.
Takže počkám do konce týdne, jestli balíček nepřijde a kdyžtak jim ten formulíř potom odešlu. Já jen nechápu, jak je možné, že se ty zásilky ztratily... kdyby to bylo jednou za čas, ale tohle....

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené