Ahoj, mám takový dlouhodobější problém. Můj kamarád kdysi pracoval u T-mobile a já si u něj udělala paušál. Napsal to na svoje jméno, protože to tenkrát neslo nějaké výhody. Složenky ale chodily na mojí adresu. Pár let poté jsem se s dotyčným přišla do většího konfliktu, on se odstěhoval a já ho už neviděla..Někdy před rokem my začala firma dost vadit.Chodily mi nesmyslné částky za telefon a já dostala lepší naabídky od ostatních operátorů. Chtěla jsem tedy přestoupit, abychom si s přítelem mohli volat zadarmo, ale bylo mi řečeno, že smlouvu nemůžu zrušit, když není psaná na mě. Zkoušela jsem tedy nesčetněkrát po celý rok kontaktovat onoho kamaráda, ale bezvýsledně. Složenky ale samozřejmě platit musím..
Chtěla jsem se tedy zeptat, zda s tím náhodou někdo nemáte zkušenosti a nevíte, zda existuje nějaká šance od operátora odejít. Díky
ahojky, to je dost divné....docela si mě vystrašila...já to mám tak, že se přijmením jmenuji Vávrová a i přes nespočet telefonátu mě stále složenky chodí na jméno Racková...už sem nevěděla co stim dělat, vždy slíbili, že to opravěj a nic...pořád mě mají jako Rackovou!
ale jsem u O2 teda
Reaguji na miriami:
Co já mám zkušenost, smlouvu lze vypovědět telefonicky - požádej nějakého chlapa (bratra, kamaráda), aby jménem tvého kamaráda (musí se samozřejmě jako on představit) zažádal o zrušení smlouvy. Budete potřebovat jméno, příjmení, adresu a r.č. (teoreticky by mělo stačit datum narození) toho, na koho je smlouva napsána. + heslo, pokud bylo zadáno.
Pokud to nepůjde takto, napiš doporučený dopis s výpovědi, opět jménem kamaráda a pošli na adresu operátora.
Není to příliš "košer", ale pokud není jiná možnost...
Když je smlouva na něho a ty přestaneš platit složenky, tak by měli kontaktovat jeho ne? Fakturační adresa je sice na tebe, ale důležitější je, kdo smlouvu uzavíral, na koho je napsaná... Ale nevím, to mi říká rozum
to mě taky zajímalo, jestli mu můžu pohrozit neplacením účtu, ale obávám se, že by to stejně bylo na mě a nechci to dělat, když si tím nejsem jistá (ale volejte tam a ptejte se, jestli to jde) Zkoušela jsem neplatit, ale přišel mi dopis od exekutorů a pokuta 1000kč, tak jsem to radši dál nepokoušela a zaplatila..Přijde mi to dost hloupě vymyšlené. Musim platit účet, ale nedostala jsem telefon, na který jsem po 2 letech měla nárok (musel by pro něj jít on) a ani si nemůžu změnit tarif na nějaký výhodnější..nemůžu nic..Nefunguje tam prý ani nic jako předání plné moci na základě písemného prohlášení (jako u ostatních operátorů). Musí se prý osobně dostavit a něco podepsat.
Vypadá to, že mi tenhle pitomej paušál vydrží do smrti:/
Nechápu to. Smlouvu s operátorem uzavřel on a faktury chodí na tvé jméno, jako na odběratele služeb?
Normálně to sepiš písemně, to co jsi tady psala a nech si od nich potvrdit převzetí a ať už se s dalším obracejí na majitele tarifu a ten ať si to pak zruší.
Ahoj,
podoobný problém s T-mobilem jsem měla také, ale obráceně. Na mne byla smlouva a syn měl sim kartu a faktury chodily na něj formou SMS. Já o ničem nevěděla, že neplatí a najednou jsem dostala od exekutorů dopis, že musím zaplatit. Je jim jedno kdo má sim kartu, na tebe je psaná smlouva. I když jsem fakturu zaplatila hned po obdržení dopisu od exekutorů, dali mne na listinu neplatičů a nemají zájem mi vyjít vstříc, aby mne vymazali. Prý tam budu 3 roky. Mám problém si něco koupit na splátky nebo si vzít hypotéku. Nikdo mi ji nedá, protože jsem v registru.S tímto operátorem už nikdy nechci mít nic společného. Je to neseriozní operátor. Ironií je to, že jsem od něho měla jinou sim kartu a byla klientem asi 12 let. To je nezajímá.
Držím Ti palce, aby jsi dobře vyřídila tento problém.
No já sama moc nechápu jak to přesně je. Vím, že faktura (a dopisy od právníků) chodí na jeho jméno, ale mojí adresu. Když jsem u nich byla a ptala se, co s tím mám dělat, tak se mi zasmáli a řekli, že bez něj neudělám nic (fakt profesionalita)..už kvůli jejich chování chci odejít. Celá moje rodina má jiného operátora a já mám starý, dosti nevýhodný tarif.
Prot hledám nějaké způsoby jak to obejít. Napadlo mě taky napsat, že tu žádný takový člověk nebydlí (jeho jméno a moje adresa se neshodují)..ale zas nechci, aby mi sebrali číslo..(kdyby to ale šlo, radši bych udělala tohle, než se ho nezbavit).. Bohužel nemám žádné údaje jako je rodné číslo, heslo atd.
Opravdu nechápu, že tole nemají pořešené. Už jsem z toho fakt zoufalá..
Reaguji na miriami:
Tak ono je to na jednu stranu logické, operátor se chrání proti tomu, aby cizí člověk nemohl rušit smlouvu druhého, aniž by o tom třeba věděl. Pokud faktury chodí na jeho jméno a ty nevíš rodné číslo ani heslo, jsi pro ně cizí osoba, to je zase pochopitelné.
Pak vidím opravdu jediné řešení a to faktury neplatit, dopisy nechat vracet jako nedoručené (dohodni se s pošťačkou), ale bohužel přijdeš o číslo.
Jo ták. Takže ono je to na jeho jméno, ale na tvou adresu. I smlouva. Já to pochopila tak, že smlouva je na něj (jeho jméno, jeho adresa) a fakturační adresa je tvoje. Ale ono je to taková zkomolenina - jeho jméno, tvoje adresa - jak ve smlouvě, tak fakturační. Já bych to asi riskla a neplatila nic. I když ti dojde výhružka s pokutou a exekucí, tak dojde sice na tvou adresu, ale ne na tvé jméno. Můžeš od toho dát ruce pryč. Podle mě je jméno a podpis na smlouvě důležitější než adresa.
Každopádně je to teda zapeklité. Asi bych napsala dotaz do nějaké online právnické poradny (např. URL)
Jednání T-mobile je otřesné. Když jsi jim vysvětlila sitauci, tak tu smlouvu měli zrušit. Udržet si mermomocí klienta není dobré. Můj bratr s nima taky nemá dobré zkušenosti.
Cituji Storm: Pak vidím opravdu jediné řešení a to faktury neplatit, dopisy nechat vracet jako nedoručené (dohodni se s pošťačkou), ale bohužel přijdeš o číslo.
Takto bych to taky udělala..
Reaguji na Kvetena:
nReaguji na Kvetena:
asi je to opravdu jediná možnost, ale dost se bojím. Ten člověk u T-mobile dlouho pracoval, takže tam má spoustu známých a bojím se, aby se to ještě neobrátilo proti mě..teď koukám na dopis od nich a je tam mé jméno i adresa (takže tím padá, že bych řekla, že tu nebydlí). Jeho jméno a adresa je tam uvedená pod hlvičkou "odběratel". Já už v tom mám opravdu ******. On ani T-mobile mi nebyli schopni vysvětlit, jak to celé je-co je na koho napsané atd. Dřív jsem takhle měla sim pod mámu a taky mi to musela rušit ona..Achjo
Cituji Kvetena: Udržet si mermomocí klienta není dobré
Já tam šla a bála se, že mě budou chtít udržet, tak jsem jim jen řekla, že si chci změnit paušál, a jestli mi můžou dát třeba formulář o předání plné moci, který bych mu poslala a on by ho jen podepsal, ale odmítli mě..
Teď mi zas přišla pokuta 1250 za pozdní platbu, i když jsem jí platila včas a zablokovali mi paušál..já už se z toho fakt zbláznim.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.