Ahoj holky. Minulý pátek (13.9.) jsem podepsala smlouvu s UPC, ovšem po určitých problémech s vyúčtováním, kdy mi naúčtovali naprosto nepochopitelně o 500kč více a nechtějí to se mnou řešit. jsem se rozhodla jí zrušit.
Nevíte, zda je u ní (jako u většiny smluv) ta dvoutýdenní či měsíční možnost zrušení ? Vím, píšu to jak tatar, ale nevím, jak se lépe vyjádřit.
Na netu se nikde nemohu dočíst, zda je to možné a třeba se tu najde někdo s podobnou zkušeností.
Děkuju
Reaguji na 92jaja:
Predpokladám, že podmienky výpovedi budú priamo v zmluve, nie?
Gugl, 1. odkaz -> http://www.upc.cz/o-upc/vseobecne-obchodni-podmink y/ bod 2.7.1 (výpoveď) a 2.7.3 (odstúpenie)
Vy můžete odstoupit od Smlouvy nebo jednotlivé Službydo 14 dnů ode dne zahájení poskytování Služby, pokud jsme s Vámi Smlouvu uzavřeli prostředky komunikace na dálku (např. telefonem nebo po internetu)
•do 14 dnů od provedení změny Služeb, pokud jsme se s Vámi na změně Služeb dohodli prostředky komunikace na dálku (např. telefonem nebo po internetu).
Já se dohodla na podmínkách po telefonu,a le smlouva jako taková byla podepsaná při instalaci. Takže předpokladám že to, co se píše výše se na mě nevztahuje ?
Takže musím podat klasickou výpověd smlouvy a nemám žádné zvyhodnění v tom, že od její podpisu uběhlo mám 5 dní ? Škoda.
Cituji 92jaja: od její podpisu uběhlo 5 dní
Cituji 92jaja: ovšem po určitých problémech s vyúčtováním, kdy mi naúčtovali naprosto nepochopitelně o 500kč více
To už máš vyúčtovanie služieb? Za 5 dní?
Nie je to poplatok za inštaláciu?
Cituji lulamae: Nie je to poplatok za inštaláciu?
Ne měli jsme samoinstalaci..a na vyúčtování je i napsáno, že připojovací poplatek je těch 99,- a samoinstalece 0,-. Měnili jsme si televizi na balíček (abychom měli i internet) a oboje máme účtované zvlášt (internet a televizi) a docela vysoké částky a navíc je to vyúčtovaní napsané od 15.září do 14.října, čemuž také nerozumím.To znamená že neplatím zpětně, ale dopředu.
My jsme měli měsíční výpověď, po této době můžeš odstoupit bez udaní důvodu. Těch 500kč je opravdu za instalaci včetně všech kabelů. Odstupovali jsme jen po telefonické domluvě.
Cituji makeUpLover: Těch 500kč je opravdu za instalaci včetně všech kabelů.
Cituji mroskvicka: Takže museli vybudovat novou zásuvku na internet?
My jsme měli zvolenou samoinstalaci a i na vyúčtování je udaná jako 0,-
Připojovací poplatek 99,-
A pak máme na tomto vyúčtování digitální tv 560,-.....Internet 520,-.....poté ten připojovací poplatek a asi 35,- za období od pátku do neděle, jakoby za září.
Holky prostě tomu vůbec nerozumim. přitom na smlouvě je jasně napsáno že jde o balíček Klasik, který je za 499,- + setopbox 50,- a modem 50,-.
Reaguji na mroskvicka:
A já ti zase odpověděla tím, že jsem napsala vše co máme ve vyúčtování a opravdu tam nic takového jako instalace nové zásuvky nebylo psané.
A pokud si to skutečně účtují, proč to nikde není uvedeno na smlouvě či v tomto vyúčtování ?
A abych ti odpověděla přesně - předtím tam byla zásuvka pouze na tv se dvěma dírama, ted má díry tři Líp to napsat neumim
Reaguji na 92jaja:
Ok, holky boli rýchlejšie (UPC sa platí vždy vopred, a detaily..)
Ale - zmluva podpísaná 13.9. - tento týždeň doručené nejaké to "vyúčtovanie" - a ty dnes píšeš "nechtějí to se mnou řešit" - tzn. ti nedvíhajú telefón? poslali ťa na help linke dokelu? Alebo ako presne to nechcú riešiť? Pretože na reklamáciu platia štandardné lehoty...
Cituji drazula: pronájem modemu
50kč/měsíčně
Aha,
osobně nemám s UPC vyloženě špatnou zkušenost, ale ani ne natolik dobrou, abych u nich zůstala... Z jejich vyúčtování jsem také občas byla trochu jelen, a pokud vyúčtování přijde 12. v měsíci a je to pátek večer, a oni chtějí mít platbu připsanou k 15 Tak se může stát, že jim prostě nedojde.
Platila jsem tedy mnohdy raději víc, i bez faktury, ale s jistotou, že to tam budou mít a nebudu se s nimi muset dohadovat. Mnohokrát jsem je urgovala, že takto pozdě doručené faktury jsou problém - nic Pak začali účtovat za pronájem modemů, a tak jsem se sbalila a ,,šla" jinam
Cituji drazula: tak jsem se sbalila a ,,šla" jinam
A neměla jsi s tím odchodem problémy ? Moje mamka, když se stěhovala, s nima měla hrozné problémy. Rušila to dva měsíce před stěhováním a ještě dva měsíce po stěhování jí stále chodilo vyúčtování a vyhrožovali kdo ví čím.
Vím, že nebyl týden, aby nemusela kontaktovat UPC, kvůli nějakému vyúčtování na které neměli nárok a pak se omlouvali. Prostě to na lidi zkoušej.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.