Ahoj holky, mám sim kartu, kterou nevypoužívám a bohužel je na ní paušál u O2 a to do června 2014. Chtěla bych smlouvu zrušit, ale musela bych zaplatit počet měsíců, které zbývají. Nevíte někdo nějakou fintu, jak odstoupit? Nebo jestli jde přejít k jinému operátorovi a používat kredit? Děkuji za každou radu.
Cituji vercik: Chtěla bych smlouvu zrušit, ale musela bych zaplatit počet měsíců, které zbývají. Nevíte někdo nějakou fintu, jak odstoupit?
Finta není, protože tohle si firmy prostě hlídají. To jsi uzavřela ale teď někdy, když to vyprší až za ty dva roky viď? Doporučím ti holt přejít na nejlevnější paušál a přežít s tím a nebo to dát někomu z rodiny, kdo to využije, když ty už nechceš. ale jiná cesta z tohoto není se obávám.
Cituji vercik: Nebo jestli jde přejít k jinému operátorovi a používat kredit?
Přejít můžeš, ale tak jednoduché to nebude, protože O2 by tak přišlo o docela hezký peníze. Nejhůř zavolej na info linku a oni ti dají možnosti, jak postupovat. Jinak mrkni do témat tady, často se to tu řešilo. Třeba tam někdo na něco přišel, ale pochybuju.
Reaguji na vercik: odstoupit bys mohla, kdyby zrušili podmínky smlouvy, např. zdražili. To prý planují od ledna.
Reším stejný problém, jen chci zrušit pevnou + internet a chtějí pokutu 2000,- Kč za zrušení. Takže s prvním vyšším vyúčtováním v lednu klušu za právníkem. Protože (i když jsem přesvědčená, že zkušeností mám hodně) by v mnou psané výpovědi našli něco. Ve výpovědi psané JURr. si myslím že nic nenajdou. Aspoň vždycky nás zachránil
Holky, a nevíte, co s tímto? - jedná se tedy o t-mobile, ne O2, ale v září mi vypršela smlouva na paušál, chtěla jsem to jít znova podepsat později, s tím, že si vyberu i telefon ke smlouvě, no jenže oni mi změnili tarif bez jakékoliv domluvy, podpisu, hned po vypršení té původní smlouvy.. což já tedy nechci a bez podpisu nové smlouvy mi můj tarif zpět nedají... podotýkám, že ten nový je pro mě značně nevýhodný, drahý..
nj O2 znám moc dobře. bohužel není cesty zpět, jsou to vychcanci.. nikdy nepodepisovat smlouvy.. já už paušál v životě nechci ani vidět.. kredit a jedině u vodafone
Cituji Christal: jedná se tedy o t-mobile, ne O2, ale v září mi vypršela smlouva na paušál, chtěla jsem to jít znova podepsat později, s tím, že si vyberu i telefon ke smlouvě, no jenže oni mi změnili tarif bez jakékoliv domluvy, podpisu, hned po vypršení té původní smlouvy.. což já tedy nechci a bez podpisu nové smlouvy mi můj tarif zpět nedají... podotýkám, že ten nový je pro mě značně nevýhodný, drahý..
Holka, to se tady řeší pořád. Musíš si hlídat, kdy ti kde končí smlouva a řešit to dopředu. Já u T-mobilu mám tohle vyřešeno, v dubnu mi končí dvouletá smlouva na net a už v létě jsem jim volala, ať si zapíšou, že tím dnem to končí, neexistuje žádné prodloužení a samozřejmě si to zajdu brzo ještě ověřit na prodejnu a budu to chtít vidět.
Samozřejmě i smlouvu na paušál ti automaticky prodlouží, pokud to sama neoznámíš předem co s tím dál bude. Pokud jsi měla třeba paušál, který byl podmíněn věkem a ten už nesplnuješ, tak to prostě museli přepsat na jiný tarif, který je dražší, protože na levnější už nemáš nárok. Co jsi měla a teď máš za tarif?
Cituji radulinkap: nj O2 znám moc dobře. bohužel není cesty zpět, jsou to vychcanci.. nikdy nepodepisovat smlouvy.. já už paušál v životě nechci ani vidět.. kredit a jedině u vodafone
Ježíš, to není pravda. Akorát si lidi prostě neumí myslet na svoje povinnosti, nic víc. Tohle ti v klidu udělají všude a nejen operátoři. Já zas s T-mobilem mám za tolik let jenom nejlepší zkušenosti, vždycky mi infolinka helpne, sami mi volali čtvrt roku předem, že za tu dobu mi skončí smlouva a jestli chci pokračovat nebo nový tarof a další výhody. Samozřejmě, že každému nevolají předem, to můžou být náhody, ale přečtěte si někdy obchodní smlouvy.
Holky a když budu chtít odejít od O2 k jinému operátorovi, budu O2 něco platit?
méně než
10 příspěvků
Reaguji na vercik: Ne, jen když máš paušál u nich, tak 250kč za každý měsíc, co ti běží smlouva
méně než
10 příspěvků
Reaguji na vercik: Ale proč si raději nezavoláš na operátora? Ten to ví nejlíp. Nicméně já řeším teď totéž, takže to vím, ale je možné, že se to může lišit, pokud máš jiný paušál, než já. Ale pochybuju o tom. Já řeším teď to, že jsem se s nimi domluvila na paušálu s tím, že posílí signál tam, kam jsem se přestěhovala. No, už je to rok a půl, co mám u nich paušál a signál tu stále není a nárok na odstoupení nemám, což je pochopitelné, když to není ve smlouvě, talže pochybuju, že u tebe bude nějaká klička...
Reaguji na Moňas: Volala jsem na infolinku, ale slečna mi řekla, že si mám zajít do kamenné prodejny.
méně než
10 příspěvků
Reaguji na vercik: A co bys tam jako dělala? Normálně zavolej na 800 020 202 a tam ti to řeknou. Není potřeba nikam chodit
Reaguji na Moňas: Tam jsem volala...ochota jak....
méně než
10 příspěvků
méně než
10 příspěvků
Cituji vercik: Tam jsem volala...ochota jak....
Nenech se - žádný někam chodit, já chodím jen v nutnosti, že něco chci mít písemně v ruce, ale takhle chceš info, tak ať ti to řeknou, to oni musí.
Cituji Moňas: Ne, jen když máš paušál u nich, tak 250kč za každý měsíc, co ti běží smlouva
Ano, přesně tak to chodí.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.