arrow
profile_image
marvan
od 26. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na Ebay jsem koupila zboží a druhý den po zaplacení jsem si všimla, že účet prodejce byl zrušen a v ten den mu přibyla spousta negativních hodnocení. Nevíte, jak v takové situaci postupovat? Musím čekat těch 45 dní, jestli zboží náhodou nedorazí a nebo to můžu celé nějak stornovat? Platila jsem přes Paypal. Když se podívám do seznamu koupených položek, tak je vidět, že zboží nebylo odesláno.

arrow
profile_image
imoen
od 22. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

asi bych se obrátila na centrum sporů...ale nevím, jak pochodíš, když prodejce už neexistuje

a kolik měl předtím hodnocení? (nějak se mi nezdá, že byl jen tak zrušen...)

arrow
profile_image
cosmica
od 17. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

nečekej a rovnou to řeš přes Paypal

arrow
profile_image
borisek
od 16. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Rovnou řeš paypal, nečekej. To se mi už taky stalo, ale ještě předtím, než jsem zaplatila. Většinou to znamená, že je to podvodník - prodává napodobeniny - tak mu zruší účet. Jednou mi dokonce přišlo, že na něho bylo podaný trestní oznámení že prodával falešný zboží a jestli se chci přidat k hromadný žalobě.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené