Ahoj holky, potřebovala bych poradit ohledn takové ošemetné věci. Mám internet od UPC a vyprší mi smlouva za pár dní. Plánovala jsem ho neprodloužit a vzít si internet s TV od O2. U UPC mi řekli, že ok, že to pořeší a ozvou se mi, co dál, když už nechci s nimi pokračovat. Tak jsem si u O2 sjednala internet s TV - po telefonické domluvě jsem jim odsouhlasila, že mám zájem o internet a TV a to od února. Už mi přišel i mail ohledně "uzavření objednávky". Problém je, že mi poté volala paní z UPC a nabídla mi velmi výhodnou nabídku a tak bych ráda u UPC zůstala. Dost teda nechápu, proč mi to původně pán nenabídl rovnou (ušetřil by mne tohoto), ale to už je teď jedno. Každopádně bych nyní ráda zůstala u UPC, ale netuším, jak to "zkoulet" s O2. Vím, že mi poradíte ať jim zavolám a optám se tam, ale chtěla bych nejdřív slyšet rady, jak jednat.
Moc díky !
Zavolej do O2, řekni jim, že číslo objednávky xxx chceš zrušit. Chtěj po nich, aby Ti storno zaslali e-mailem (tak, jako potvrzení o uzavření objednávky). Pokud Ti řeknou, že to nelze, chtěj nadřízeného (mně na info lince lhali, že nemohu koupit požadovaný telefon na prodejně, ale jen přes ně a počkat na kurýra.. ale místo do druhého dne to bylo 3 - 4 dny - rozladěnost jsem dala najevo na reklamačním a tam mi dokonce řekli, že kurýrovi-až se ozve, mám říct, ať odveze zpět, že nepřevezmu. Takže jsem jela do prodejny a za 2dny poslala kurýra zpět.). Neboj se a zruš to, jen si pohlídej na začátku února, zda to je opravdu zrušené..
Cituji Desire: mail ohledně "uzavření objednávky".
Na prodejně jsi podepisovala smlouvu nebo ne? Pokud ano tak už máš smůlu a budeš muset smlouvu normálně vypovědět s 42.denní výpovědní lhůtou a doplatit určité procento ze závazku.
Reaguji na Rezakoky: Právě že ne. Všechno sem to řešila telefonicky. Ale už platí, že když to odsouhlasím po telefonu, tak pro ně je to závazné ne? Toho se právě bojím..Právě to brali hrozně vážně, chtěla sem ho až od února a oni mi už poslali modem Naštěstí teda beztak na jinou adresu, takže říkali ať ho tedy nevyzvedávám, ale docela síla.
Reaguji na Desire: Pěkný den, na stornování vaší objednávky se velice rád podívám.
Kontaktujte mne pomocí:www.o2guru.cz/guru. V aplikaci uveďte rodné číslo, na které je objednávka vedena.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.