Ahoj, minulý týden jsem ve Vodafonu reklamovala telefon a slečna mi tvrdila, že mi peníze nemůže vrátit na ruku, že u sebe 3000,- nemá, že mi to musí poslat na účet. Kdyby šlo o půl milionu, ale zrovna 3 tisíce jí fakt věřit nebudu
A tak by mě zajímalo (setkala jsem se s tím už víckrát) - pokud chci při reklamaci peníze na ruku, mám na to právo? Nebo oni mají právo na to, vybrat si, jakým způsobem mi peníze doručí, jestli na účet nebo hnedka v hotovosti?
Reaguji na bucinek07: Pokud prodejce uzná, že máš nárok na vrácení peněz, má je vrátit "neprodleně". Třeba mBank si myslí, že neprodleně je 90 dnů, i když už kvůli tomu prohrála soud. Takže záleží na tom, co si myslí Vodafone. U e-shopů je to jinak, tam daná lhůta 30 dnů.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.