Už jsem to psala i do tématu Strawberrynet, kde byl už jeden podobný příspěvek od Beby. Dnes mi volali z banky, že došlo k úniku dat při platbě online a že mi tedy blokují kartu a dostanu novou. Protože do zahraničí platím poměrně často, pídila jsem se, kde k úniku dat došlo - prý Strawberrynet. Podotýkám, že jsem u nich objednávala naposledy asi před rokem, takže mě to dost překvapilo. Máte někdo podobnou zkušenost? Budete ještě nadále objednávat z jahody?
Sama zkušenost nemám, ale slyšela jsem, že se něco podobného stává i u jiných obchodů, takže nejde o to, jestli objednávat z jahody, ale jestli vůbec odněkud objednávat. Řešením je mít elektronickou kartu třeba.
No jak říkám, platím kartou opravdu často, zejména v zahraničí a nikdy se mi to ještě nestalo..
snažím se platit přes paypal, ale nevím, jestli je to bezpečnější. To je nemilé, tak snad ti nic neukradli Ale je dobře, že to banka zjistila a nějak pohlídala.
Ne, nic mi neukradli. Spíš mi jde o to, že bych chtěla ještě od nich objednávat, ale takhle opravdu nevím... Beby právě psala v jednom tématu, že objednávala od Strawberry asi 3x a z toho 2x jí dali novou kartu kvůli úniku dat právě od nich.
stalo se mi to, i když ne tedy ze strawberry. tenkrát data unikly z anglického lush. myslím, že to bylo před rokem a půl po vánocích a z banky mi pak volali, že jestli můžu autorizovat platbu, protože mou kartou si někdo kupuje mac book v americe.
Cituji whisper: Řešením je mít elektronickou kartu
nepochopila jsem, jaká je větší bezpečnost elektronické karty. já taky měla elektronickou kartu, prostě stačí jen získat jméno, datum platnosti, číslo karty a cvc... a podle mě je naprosto jedno, jestli to máš z normální nebo elektronické karty. nejbezpečnější je asi platit paypalem.
Ahoj, mně volali z banky asi před měsícem - taky únik informací při platbě na Strawberry, Kartu zablokovali a poslali novou, nic se neukradlo, ale další nákup už nebude
Tak mě se toto stalo před 3měsíci a bohužel mi díky Jahodě vytunelovali účet. V noci moji kartou někdo platil nějaké zboží z netových obchodů na Maltě. Na účtu mi zůstalo 200,-Kč Několik tisíc mi po malých částkách zmizelo. Z banky mi ihned ráno volali, jestli jsem ty platby prováděla já nebo ne. Hned mi zablokovali kartu a peníze jsem dostala zpět až teď. Ale bylo to martýrium, neustálé jsem se musela připomínat, protože oni na to mají až 6měsíců, aby ty peníze vrátili.
Jinak já jsem dříve dělala stovky nákupů měsíčně v zahraničí-tak v 90% paypalem, ale někde jsem platila pouze kartou (dříve to např. ani jinak v Lush UK nešlo), na Jahodě jsem vždy platila kartou, protože rozdíl v ceně přez paypal byl značný. Na Jahodě jsem udělala už něco přez 200 obchodů a vždy bylo vše v pořádku až teď. Takže už si tam nikdy nic neobjednám.
Kartu jsem měla už dříve, díky úniku dat z Lush a ještě jednoho obchodu z UK, už 2x zablokovanou, ale nikdy se nic nestalo, jen to bylo nepříjemné, být bez karty.
Stalo se mi to před rokem a podezírám právě jahodu z toho, že mi uplně vybrali účet. Banka me na nic neupozornila, vše jsem řešila sama, ale peníze mi vrátili do 14 dnů.
Přidávám se k postiženým. Byl to můj první nákup na jahodě a hned toto a ještě k tomu si mě vyhmátli na celnici. Ptala jsem se, jestli se to stává často, že bych tedy nerada na každý nákup jinou kartu a pokrčili akorát rameny. Prý to nebylo obchodem, ale tou společností, co platby zprostředkovává, v mém případě to byl nějaký Golden payment nebo co. Holt je to o štěstí. Štve mě to, odrazuje mě to od nákupů ze zahraničí.
Taky se mi to stalo asi před 3 týdny,naštěstí nic nevytunelovali.Byl to první nákup na jahodě a taky poslední.
Reaguji na Ginfizz:
ahojky, mě se stalo, že mi moji kartu chtěli zenužít. Platím jen na Strawberry, tak je to jasné...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.