Ahojky všichni, zakládám toto téma, protože jdu v příštím týdnu na 2. pohovor do jedné firmy a chtějí mě zkoušet jak dokážu obchodovat...určitou představu mám...ale máte s tím někdo osobní zkušenosti? Děkuji.))
Já jo. Měla jsem jít před pobočku a pokusit se dát někomu reklamní puk.
Zkoušela jsem něco jako: Dobrý den, nechtěl byste.... dál jsem se nedostala, protože ty lidi otráveně odešli.
Tak mi ten člověk, co se mnou dělal pohovor, předvedl, že se to musí takhle: Dobrý den, dnes rozdáváme reklamní předměty zdarma, tady je pro vás puk. Žádné nechtěl byste, nevzal byste si, ale tady je puk. A ono se mi ho povedlo dát hned první paní, kterou jsem zastavila a ten manažer byl spokojenej.
připrav se na to, že budeš muset cosi prodávat - nabízet - ukecávat a argumentovat zákazníkovi, až ho ukecáš a on si od tebe koupí - takže mít na jakoukoliv jeho námitku připravenou pohotovou odpověď
a pak - jak reagovat na hodně nespokojeného - rozčileného zákazníka
ale předně záleží - co firma prodává
Jak psaly holky, jde o to, co daná firma prodává.. Ale on ten pohovor bude asi hodně podobný.
Když jsem byla kdysi na pohovoru na prodejnu jednoho mobilního opa, tak se hrála hra, že já vlastnila pekařství a zákazník si přišel koupit noviny.. No a ty mu prodej štrůdl
Zjednodušeně - prodat i těm, kteří vlastně ani nic nechtějí, nebo chtějí něco jiného.
no dvě moje kamarádky maji zkušenost s tím, že jim dali propisku nebo mobil a řekli ukažte jak by jste ten mobil prodala...tak nějak si to představuju já, tak nevím no.) jsem zvědavá co to bude...
Reaguji na victoria2:
Musíš umět prodat výhody toho produktu
tak to půjde opravdu o to co řkáš, nebo psaly holky. Nate pomeranč a prodejte mi ho. Případně vytvořte inzerát, odhadněte můj obchodní záměr. Záleží na jakou pozici. Ale spíš to vidím na tu zkouštu schopnosti prezentace a výřečnosti. nenechat se zaskočit, umět věc popsat, její výhody. Také je možné, že po tobě budou chhtít aby jsi prodala něco určité cílové skupině.
Reaguji na victoria2:
nejsem prudič, ale nevím, co by bylo obchodovat s reklamamy ( a to y na konci?)
takže reklamní předměty, nebo spíš reklamní plocha?
Na jednom pohovoru jsem měla kreativně prezentovat tři jejich kosmetické výrobky. Ale to nebylo jako aktivně vyloženě vnucovat, ale prostě jen prezentace.
nějakou dobu jsem pracovala jako operátorka tady máš pár zásad:
1)Být veselá-i po telefonu zákazník pozná jakou máš náladu a líp se ti bude komunikovat
2)Když představuješ určitý výrobek tak to nepodávat nechtěl by jste,neměl by jste čas-prostě nedávat otázky s Ne
3)Snažit se hodně komunikovat s klientem a snažit se ho vést v tom hovoru-nikdy to nemá být naopak
Snad jsem ti malinko poradila,tyhle ty tři zásady nám říkaly pořád
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.