Ahoj holky, 17.4. jsem si z feelunique objednala xen-tan, včera jsem si konečně vyzvedla balíček, který byl poškozený a uvnitř nebyl xen-tan, ale nějaký kondicionér na vlasy . Můžete mi prosím někdo poradit co mám dělat, abych dostala znovu správnou zásilku?
Nejspíš nechápu dotaz, co bys asi chtěla dělat? Prostě jim napsat a oni už ti dají instrukce co dál.
Ty stránky jdou pěkně přeložit do českého jazyka nahoře na liště vedle Help( ale musíš mít chrome google prohlížeč) a najdi si zákaznický servis - vrácení a výměny URL
a jak moc byl balíček poškozený? třeba ti to někdo vykradl tady v Čr. možná bylo lepší to nepřevzít, no to už je teď asi zbytečný psát, že. a na faktuře máš to, co sis objednala?
děkuji holky, už na tom pracuji a ještě asi hloupý dotaz tu reklamaci, nebo-li zprávu jim musím odeslat v angličtině že?
Reaguji na ThinkTwice:
To je možná, ale zase kdyby mi ho někdo vykradl proč by tam dával kondicionér za 400 ..Ano na faktuře mám ten xen-tan
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.