Souhlasím zejména s posledním příspěvkem. Také se mi to stává, a čím dál častěji. Více než polovina slečen, které mají o nějakou věc hrozný zájem, se pak už neozve nebo to na poslední chvíli zruší. A stává se mi to jen zde na Omlazení. Docela mě to nebaví.
Já jsem pro. Komunikace je základ. Nemyslím, když se někdo neozývá 2 dny, ale 10 dnů, (pokud někdo nemá zdravotní nebo jiné důvody) už je moc.
Cituji moninagr: Možná by stálo za uvažování založit ještě listinu nespolehlivých uživatelů typu objedná, nezaplatí, dělá mrtvého brouka. Vedle ČL, která by sloužila pro podvodnice ve vážnějším slova smyslu.
Cituji Nicolen: mě třeba štve i to, když mám v bazaru nějakou věc a slečna se optá na rozměry, nebo chce více fotek, tak já vždy ochotně vše přeměřím, nafotím a dotyčná se pak už ani neozve zda má zájem nebo ne. Jasně toto není důvod k nahlášení na černou listinu nebo tak, ale celkem mi to vadí. Taky mi přijde slušnost se ozvat a říct třeba - díky, ale rozměry mi nevyhovují.
Jo, moje řeč, to se mi už taky stalo.
Upřímně bych ji tam strčila... mě se to stává v podtstatě neustále, ale nějak nemám odvahu, nemám náladu se s nima pak hádat.
Například jedna slečnasi chtěla koupit tvářenky, domluvily jsme se, že peníze pošle po Vánocích, zboZí jsem ji držela... po Vánocích jsem se jí připoměla, ale ona nemá ani tu slušnost mi napsat, že už ji nechce. To já bych pochopila, kolik holek se mi omluvilo, že třeba nemají peníze a já to beru, to se stát může, ale ona prostě nereagovala. Na ČL jsem ji nedala, ale možná bych měla.
Dále je tu uživatelka, která nereaguje na SZ... měla zájem o zboží a slíbila, že se ozve, ale teď dělá mrtvého brouka, i když dál vesele přidává inzeráty. Já ji zboží držela, tak mohla aspoň napsat obyčejné ,,Ne".
Jedna uživatelka si u mě rezervovala svetřík, rezervaci jednou prodloužila a pak nic...
Arogance některých uživatelek mě štve... já sama, když něco odmítám, mám strach z černé listiny, ale zatím jsem se setkala s pochopení. Opravdu sama to dělám nerada.
Jestli mě osobně se stane ještě jednou, hodím na tu listinu všechny uživatelky, které neměli tu slušnost se ozvat.
Je přece lidská slušnost, a nestojí to tolik síly, odpovědě jakokoliv na jakoukoliv nabídku. Obzvlášť, když o zboží sama uživatelka žádá (až u reakcí na můj inzerát, nebo v sekci koupím)
Takže já jsem pro, dej ji tam. Možná se tu některé slečny poučí. Protože jak k tomu přijdou potom ty poctivé?!
Víte co holky, možná by bylo lepší jim ty rezervace vůbec nedržet. Nebo max. 3 dny. Já to asi tak udělám.
Reaguji na Lady Flame: Já jsem měkkota... prostě chci vyjít vstříc, protože chápu, že si uživatelka třeba chce promluvit s rodiči nebo tak a potřebuje čas, ale... ty nepoctivo-lenošné škodí těm, které o to opravdu stojí.
Ale je pravda, že začínám být alergická na jejich "vážný zájem"... peníze z prodeje dávám na školu a do domácnosti... když má někdo tenhle "vážný zájem" a slibuje hory doly, řeknu si fajn, peníze dám to tamté splátky a pro chvíli si můu oddychnout.
Opravdu, blbé ,,NE" by je opravdu nezabilo
Reaguji na Nelie: Já tě chápu, já jsem taky měkká a každému se snažím vyjít vstříc. Jako když se mě slečna zeptá např. na rozměry a poprosí o další fotky a pak řekne ne, tak v pohodě, to beru, chápu, že nakupování přes net je prostě těžší, jelikož si zboží člověk nemůže ohmatat apod. Ale když mi jedna slečna napsala něco ve stylu dej mi to zatím do rezervace, mám vážný zájem a pak se týden neozve, tak to už mě vytáčí. Proto už většinou té dotyčné píšu, že jí dávám rezervaci do určitého dne. Mně nejde o to nějak zbohatnout, ceny v bazaru mám dost nízké, potřebuju se těch věcí zbavit proto, že mi přetéká skříň
Reaguji na Lady Flame: Blbý je, že je tu opravdu nerozeznáš. Ani ty 100-procentky nejsou svatý. Nechci se s něma hádat, tak raději držím pusu, ale občas mi přijde, že se tím i baví. Nechají se tu "obskakovat", jeslti to tak dá říct, a sami ani nehnou prstem
Ale co... asi je zbytečný se vztekat... asi se s něma přestanu mazlit a na rovinu jim řeknu, že rezervaci dám, ale pokud se neozvou např. do 5-ti dnů, bude to mít následky. A ať jsem tu třeba za mrchu Třeba se vycepují
Cituji Nelie: na rovinu jim řeknu, že rezervaci dám, ale pokud se neozvou např. do 5-ti dnů, bude to mít následky.
To bude asi nejrozumnější řešení. Ale jestli to pomůže - toť otázka... Abychom se pak na té ČL neocitly my, že...
Reaguji na Lady Flame: Tak to bych se upřímně od srdce zasmála... je fakt, že bych se tomu nedivila, ale od nás se očekává, že budeme jako prodávají poctivé, tak snad není nelegální chtít trochu té poctivosti i od kupujících.
Z ČL tě můžou smazat, ne? Tak doufám, že kdyby nás nějaká uživatelka nahlásila, protože se cítila ublížená, Omlazení by to nějak řešilo... ačkoliv spoléhat se na to nedá
Reaguji na Nelie: Nevim, jestli by to Omlazení nějak řešilo. U jedné uživatelky bych řekla, že jí tam jiná slečna dala neprávem, ale pořád tam je...
Reaguji na Lady Flame: To je celkem k pláči... mě by to dost naštvalo, ale chápu no... slovo proti slovu. :/
Cituji Lady Flame: Já nevím, přece já bych jim hlavu neutrhla, kdyby mi napsaly sorry, já si to rozmyslela. Ale když přestanou komunikovat úplně, tak mi to příjde dost neslušné.
Souhlasím.
Cituji moninagr: Možná by stálo za uvažování založit ještě listinu nespolehlivých uživatelů typu objedná, nezaplatí, dělá mrtvého brouka.
Výborný nápad!
Cituji Nicolen: Holky, mě třeba štve i to, když mám v bazaru nějakou věc a slečna se optá na rozměry, nebo chce více fotek, tak já vždy ochotně vše přeměřím, nafotím a dotyčná se pak už ani neozve zda má zájem nebo ne.
To taky pozoruju, asi nějaký nový trend..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.