Ahoj,
nedávno jsem reklamovala ohřívačku láhví Tommee Tippee (viz.foto) z důvodu, že se mi začal sundávat nápis Tommee Tippee a ukazatel teploty na jakou má být láhev ohřívaná.
Mechanicky jsem lahev nečistila, začalo se mi to samo sundávat, když jsem v ní začala ohřívat láhve (zřejmě tím teplem).
Nedávno mi volal prodejce, že byla moje reklamace zamítnuta, protože to, že chybí nápis, nemění nic na funkčnosti ohřívačky.
Ale já mám pocit, že jsem v právu, ohřívačku jsem si koupila kompletní, tedy i s nápisem a ukazatelem teploty.
Co myslíte? Mám právo na výměnu zboží? A ještě jsem se chtěla zeptat, zda po mně prodejce může chtít zaplatit poštovné za tu reklamaci?
Protože jsem od něj byla upozorněna, že když bude reklamace zamítnuta, tak budu muset zaplatit poštovné :-/.
Prosím, help, poraďte !
Tommee Tippee ohvaka lhv
já jednou reklamovala jednu sportovní tašku. taky se to zasílalo bůh ví kam a nic po mě nechtěli
každopádně mi ji taky neuznali, tak sem to reklamovala znovu ( a to nestihli zkontrolovat do 30dnů, proto mi vrátili penízky haha )
protože se mi sloupl obrázek z tašky... asi po 3 dnech nošení a oni že je to moje vina haha... to tak... tak sem to zkoušela furt dokola a nakonec mi to vyšlo
jinak, taška s Destroy, už bych tam nikdy nenakupovala )) velké problémy mi dělali
no dobře kdyby nápis, ale ukazatel teploty se ti sloupnul a oni říkají, že je to ok? zkus to znova. a ať ti prodejce teda hlavně ukáže nějaké písemné vyjádření výrobce, že to opravdu řekli. to,že ti zavolá prodejce, to si může vymyslet aniž by to někam poslal, ne?
On ti volal? Tak počkaj a pokiaľ ťa nebude informovať do 30 dní -písomne, tak zareaguj. Každopádne ti neukazuje teplotu a tým pádom nesplňuje na čo je určená, to si rovno možeš ohrievať v hrnci a merať teplomerom..
Ja som zakúpila popoliny a malý sa brutáne zaparil do 5 minut od vyčúrania, majitelka bola dosť arogantna, nakonie som ich predala na bazare. Ale dnes si dávam pozor čo kupujem. Nikdy NIkdy nie v pompu !
Ale mám aj fantastickú skúsenosť. Vracala som hračku za 3000 kč, prodejce mi chcel vrátiť peniaze okamžite a tak ma to dojalo, že som nakúpila za to sumu iné hračky a on, že mi vráti poštovné a ja že nie nechcem a on mi tie peniaze dal do obálky a vložil do balíka-takym podnikateľom prajem úspech
Cituji Effedrin: Co myslíte? Mám právo na výměnu zboží?
No podle mě jo, přece jen ten ukazatel teploty nějakou funkci má (prostě musíš vědět tu teplotu), takže bych nesouhlasila s tím, že ti řekli, že to nemění nic na funkčnosti.
A má prodejce právo chtít po mně zaplatit za to, že tu reklamaci odeslal??
Protože on chce po mně poštovný !
Tak už o tom jednáme. Obrátili jsme se přímo na dodavatele a doufám, že nám to teda vymění, protože ten ukazatel teploty, na jakou má být láhev ohřátá, je dost velkej problém .
Vypadá to, že by se na nás mohlo usmát štěstí.
Prodejce už nechce ani zaplatit poštovné .
Dostala jsem dárkem péřovku značky TIME-OUT. Bunda je silně cítit zatuchlým peřím. Reklamaci mi zamítli a prodavačka mi sdělila, že nic necítí. Její kolegyně zápach cítila a sama mi řekla, že je to špatně skladované zboží.....Doma nám bunda zasmrděla celou předsíň a nosit se opravdu nedá. Co s tím?
Reaguji na krteček5: Hádat se, hádat se a hádat se Zavolat si její nadřízenou, nechat si napsat vyjádření, pohrozi ČOI a znaleckým posudkem. Prostě nenechat se odbýt. Pokud se ta bunda opravdu nedá nosit, tak je právo na tvé straně.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.