holky, máte nějáký informace, nejlépe osobní, nebo od blízkého známého, jaká je práce v T-mobile?
zkušenosti, klady, zápory atd. díky moc
Ambra
Ahojky, dělám u Tmobilu ve Zlíně operátorku na aktivní lince - tzn. že voláš zákazníkům a nabízíš jim různé akce na volání..dají se tam vydělat vcelku hezké penízky, ale dle mého se to nedá vydržet dlouho to dělat, protože Ti z toho po čase začně "hrabat"..je to pořád dokola, denně točíš moc čísel a jsi placená od toho, kolik máš smluv,jak jsi aktivní, jaký máš přístup k práci a vytíženost počítače, musíš dělat smlouvy, jinak Tě brzy vyhodí (my máme fix+osobní ohodnocení)..máme tam skvělý kolektiv, neberu to ani, že chodím do práce ale jak říkám, dlouho se to vydžet nedá. Si představ, že máš cca např. dvě nabídky, které každému člověku musíš říkat, vysvětlovat a musíš ho dostat tam, kam potřebuješ, tzn. udělat s ním smlouvu..je hodně lidí, co jsou na Tebe přímo odporní, někteří Ti to hned položí..ale s tím musí člověk počítat, mě to naštěstí problém nedělá, no co, blbec a jedu dál a Tobě jde o práci operátorky, nebo někde na obchodě?
Cituji Casinka: někteří Ti to hned položí..ale s tím musí člověk počítat, mě to naštěstí problém nedělá, no co, blbec a jedu dál
Nemyslím si, že kdo odmítne poslouchat v telefonu ve svém volném čase reklamu, je blbec.
Tak jestli si opravdu operátoři z T-mobilu myslí,že zákazníci jsou blbci,jenom protože nemají zájem o obtěžování s novýma smlouvama,tak to je vážně mazec!
Cituji siminči: Tak jestli si opravdu operátoři z T-mobilu myslí,že zákazníci jsou blbci,jenom protože nemají zájem o obtěžování s novýma smlouvama,tak to je vážně mazec!
To jo teda. Neznám nic otravnějšího, než zvednout telefon a slyšet, jak na tebe valí telefonistka nějaký kecy, co tě vůbec nezajímaj. Což ovšem není problém jen t-mobilu, mně vadí i to, když mě zastavují na ulici a ještě se tváří, že jim děsně ubližuju, že je odmítnu.
Já vím jen z doslechu zkušenosti jedný dívčiny z brigády, co právě nabízela simky na ulici (jestli to byl t-mobile už nevím, ale stejnak mi to přijde prašť jak uhoď), říkala, že za to má docela dobrý peníze, ale moc dlouho to dělat nevydržela. Chodí taky různý kontroly, co zjišťují, jak se chováš a podle toho ti můžou sundat mzdu...
Cituji Casinka: někteří Ti to hned položí..ale s tím musí člověk počítat, mě to naštěstí problém nedělá, no co, blbec a jedu dál
Představ si to, že ti blbci taky pracují nebo naopak mají po práci volný čas a na neustále vnucování něčeho nejsou zvědaví - např. já. Co ale nepochopím, že pokaždý když mi někdo takhle zavolá, prosím ho, ať si mě nějak vyřadí z databáze a neotravují mě, bohužel nikdo na to nebere zřetel.
A zážitek měsíc zpátky? Byla jsem s dcerou v nemocnici, venku ošklivě upadla, na čele boule jak tenisák. Opět volal T-mobile se skvělou nabídkou, říkám jen nemůžu jsem s dcerou v nemocnici. Odpověď - to bude jen chvilička, mám pro vás výhodnou nabídku. Pokud jsou zaměstnanci T-mobile školení, pak netuším na co
Panebože, jsem zapomněla, že když tady člověk něco napíše, že se mu to hned vrátí, myslela jsem to obrazně, pokud mě někdo řekne, že jsem blbec, proč bych ho já nenazvala blbcem, pokud nikdo na mě není hnusný, je mi to úplně jedno, že mi to položí, blbec říkám o tom, kdo tak nazve mě, to je celé. Chápu, že lidé nemají zájem, nebo čas, to je snad jasné, ale normální člověk není podle mě ten, který hned začne křičet a být hodně drzý a sprostý.
OK, Casinko, v pořádku Ale chápej, že kdo je alergický na reklamní telefonáty, bude citlivý i taková prohlášení, jako bylo to tvoje.
Miinka
Je to ale práce operátora, to snad musí každý chápat každý má nějakou práci, kde musí dělat to, nebo ono. Taky neodsuzuju práci někoho jiného. Sice v tomto případě s dcerou to nechápu ani já, určitě bych nic nenabízela a ukončila hovor. No každopádně je moooc operátorů a každý má jiné přístupy i hovory, tak je netřeba házet do jednoho pytle. Navíc ikdyž řekneš, at si Tě vyřadí z databáze, tak máš bohužel smůlu, operátor za to nemůže, dostane čísla a volá. To už je "problém" call centra. Je to prostě tak a možná by si se i divila, kolik lidí je nadšených že na ně Tmobile myslí a volání jim slevní!Není to samozřejmě každý, ale je jich MOC.
AdaZBrna
To chápu, jen prostě jak říkám, když jsem podle někoho blbec já, je podle mě i on. To je celé, nikoho jsem nenařkla a upřímně mě taky hovory tohoto typu moc nezajímají, ale sto lidí, sto chutí, je to holt práce jako každá jiná
To si to fakt někdo takhle po telefonu koupí, jo? Nic proti, ale tahle práce je pro mě osobně jedna z těch nejzbytečnějších na světě. (Tím tě nijak neodsuzuju, rejtřík mých brigád taky není zrovna plný ušlechtilých idejí a myšlenek)
Misy
jj a opravdu jich není málo, denně odejde moc objednávek, kolem 100 denně. Záleží i na počtu operátorů. Taky bych tomu nevěřila, kdybych to nezkusila a nebyla v tom dění. Mě ta práce taky nebaví, ale to žádného operátora. Jenže práce s tak skvělou pracovní dobou a penízkama je hodně těžké najít, víš. Alespon tady. Tady když půjdeš skoro kamkoliv, děláš víkendy, 12tky a máš za to 12 max a jsi "šťastná" tady máš o dost víc za skoro "nic" ikdyž to už je na jiné téma, já tam šla z důvodu ukončení mateřské, do práce jsem nemusela, ale doma tak dlouho už mě nebaví.
Casinka
A co teda dělat, aby mi už nikdo nevolal? Případně, aby nevolali dceři. Dcera začala chodit do školy, takže dostala mobil, kdyby "něco", má kredit a mě už doopravdy nebaví téměř každý den někomu vysvětlovat, že vážně nechceme přejít na tarif, protože je to mobil dítěte.
Miinka
To Ti rozumím, až budou mít moji prcci telefony, tak mi to taky bude vadit, protože děcku nedám přeci paušál ikdyž i takoví se najdou. To Ti moc neporadím, jediné co můžeš zkusit, zavolat přímo na Tmobile a poptat se na to, ale samotní operátoři z Call centra s tím bohužel nedokáží nic udělat, dělají pouze svou práci.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.