Tak jsem tam dneska byla
Řekla jsem,že sestra si koupila kabátek a nechce ho a dala ho mě,ale že já potřebuju o číslo menší No tak slečna ho zkontrolovala,akorát límec byl malinko špinavej od make-upu..ale vzala mi ho..Tak jsem si nakonec vzala néé růžovej,ale bílej a menší A taky neměl ani tu cedulku a když jsem se tam dívala ještě po jiných kabátkách,tak taky nebyly zrovna úplně čístý!..To se dá lehce umazat při zkoušení Takže jsem ráda,že mi to vyměnili
To jsi měla štěstí, že ti to vzali. Mě jednou nechtěli vyměnit tričko, i když už jsem ho koupila bez cedulky.
Ale zas mám z Orsay vtipnou zkušenost s reklamací. Chtěla jsem reklamovat tričko, po vyprání byl z černého potisku šedý, ale nebyla jsem si úplně jistá tou původní černou. Prodavačka mě pak ujistila, že to šedý už bylo, tak jsem odešla s nepořízenou. Po nějakém čase na mě někdo volá v restauraci - ona prodavačka - že to opravdu bylo černé a ať to přijdu vrátit...
Na stránkách Orsay.cz:
Zboží zakoupené v prodejnách ORSAY lze vyměnit v průběhu čtyř týdnů. Při předložení paragonu održíte peníze nazpět. Vyměňované/vracené zboží musí být vráceno nepoužité a nepoškozené a musí obsahovat původní visačky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.