arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na S.a.m.b.u.c.a: A jaké vlasy jsi tedy aplikovala? Heleď, ak už bylo psáno... Pokud máš čisté svědomí, tak trvej na reklamaci

Děkuji všem za názory a příspěvky...

Cituji marketahr: Hele a není to vlastně jen taková "obrana" před holkou, co ti vyhrožovala, že dá všude negativní recenze ( třeba taky na omlazení , tak jsi ji jaksi raději "předběhla"?

Mně totiž přijde neslušné založit téma a pak nereagovat.. Chápu, že nikdo nesedí na netu pořád, ale ať pak nezakládá téma, kde chce znát názory ostatních.. ( holky ti sem píší, pokládají otázky apod)

Já se omlouvám, že jsem hned nezareagovala.

Zkrátka prodala jsem jí kvalitní středoevropské vlasy - platinové blond. O péči jsem jí poučila, některé informace jsem zopakovala několikrát. Nekvalitní vlasy, i středoevropy, poznám - všechny vlasy myji, zkouším a spálené vlasy poznám a vracím zpět dodavateli. (I přesto mě dodavatel taky občas "pošle někam" - ale takové vlasy prostě nikomu nedávám.) Zákaznici jsem nepodvedla a skutečně mě mrzí, že "si to myslí" (?) nebo na mě prostě zkouší nějaké své manipulace... A nevím, co s tím. Aktuální situace je taková, že mi zatím neodepisuje (na zprávu, že může vlasy poslat a během 30 dnů bude reklamace vyřešena - to se jí asi prostě nelíbí).

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Chalandrea:

Cituji Chalandrea: Lidi pracují nebo mají spoustu jiných věcí na práci než sedět na internetu, vždyť to je pochopitelné.

To jsi nemyslela vážně, že ne ? Mají-li spousta jiných věcí na práci, tak ať opravdu nesedí na internetu a nezakládají témata zde. Prostě musí počítat s okamžitou reakcí.

Ne, to není úplně pochopitelné, když ZALOŽÍŠ (nikoli přispíváš) téma, na které ostatní uživatelky ihned reagují, pokládají doplňující otázky apod. a ty vůbec ( skoro 24 hod). nereaguješ... témata se tu mění VELMI ( fakt velmi) často, každý má nějaký problém.. a holky nemají tolik času na každého..

Nemáš-li čas, OK, tak ale nic nezakládej, holky reagují okamžitě a čekají okamžitou odpověď, a nic není tak staré jaké včerejší noviny a témata na omlazení ( klasik

Tohle se zde opravdu nenosí, založit téma s podtextem " co si o tom myslíte" ( tudíž čekáš reakce) .. a odejít od počítače..

OK, stane se.. ale já bych pro příště ten čas věnovala, prostě je to tady běžná praxe.. no nic ve zlém, prostě pro příště..

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji S.a.m.b.u.c.a: Aktuální situace je taková, že mi zatím neodepisuje (na zprávu, že může vlasy poslat a během 30 dnů bude reklamace vyřešena - to se jí asi prostě nelíbí).

V tom případě má slečna smůlu. Ty jsi jí nabídla, že ti vlasy může zpět poslat a že zvážíš reklamaci. Pokud se jí to nelíbí - její problém

Já jsem vždy byla pro, aby byl prodejce solidní, poctivý a reklamace uznával, ale na druhou stranu když té solidarity někdo využívá, je to špatný. Tady je evidentní, že mladá slečna, která si stěžuje, je krá*va s prominutím. No a nedivím se pak, že když se takových *** sejde více, podnikatel pak nevyhoví nikomu, protože je tím vším už prostě otráven.

arrow
profile_image
chocolate22
od 6. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Pokud se k tématu můžu vyjádřit, je to vždy hodně sporné. Já jsem taky reklamovala vlasy, ze začátku jsem se s kadeřnicí snažila vyjít v dobrém a vyřešit vše v klidu, dokonce jsem jí ujišťovala,že vím,že to nemusí být její chyba, ale vina dodavatele, ani ona sama to nemusí poznat, mě se příšerně zacuchávaly a to tak,že po 3 měsících jsem už nemohla nosit jinak než v culíku což mi u takto kvalitních vlasů nepřišlo zcela normální a to s čistým svědomím musím říct,že jsem se o ně vzorně starala....bohužel s kadeřnicí jsem se nedomluvila, pořád mi tvrdila,že jí to asi firma nevyreklamuje a že jsem asi chtěla jiné vlasy, že ostatní zákaznice s tím problém nemají s tímto přístupem mě naštvala tak,že jsem jí napsala,že mě to nezajímá já jsem nevyhodila peníze do vzduchu a když je tedy nevyreklamuje (neb jsem nabyla podezření,že si to s firmou nechce rozházet), tak mi za ně vrátí peníze ona......nestačila jsem se divit jaký sprotý mail jsem od ní obdržela a z čeho všeho mě ososčila včetně jejího vyjádření bůh ví co jsem s vlasy prováděla a to je prosím nežehlím, nefénuju apod......nakonec jsem přišla nato,že vlasy patrně asi ani neraklamovala a bez paragonu a vyjádření firmy i se sprostým mailem mi poslala zpět.....Takže jak se má člověk bránit? A kdo je tedy za vlasy zodpovědný? Zvážit reklamaci? Je to tvrzení proti tvrzení např. já tvrdím,že jsou vlasy nenositelné ona,že jsou naprosto v pořádku.....to,že někdo vyhrožuje,že dané kadeřnici udělá reklamu?...upřimě pokud si člověk neví rady a je nespokojený a nedočká se vstřícného jednání je to snad jediná obrana.....u mě to taky tak je...kadeřnice nereaguje a dále se mnou nekomunikuje prostě pro ní je to hotová věc( i když firma má na svých stránkách napsáno - záruka 1 rok proti zacuchání), takže co teď nezbývá nic jiného než se snížit ktomu to řešit veřejně.

Reaguji na chocolate22: No a vem si, žes ji tu nejmenovala... Což netvrdím ani že je dobré ani špatné...

V tvém případě mi skutečně přijde, že se nechová pěkně kadeřnice (píše sprosté maily, vrátí ti vlasy, aniž by je poslala dodavateli nebo je nějak "ozkoušela"), takové jednání je nesolidní.

Ale jako každopádně jestli jsou vlasy nositelné nebo ne... je to prostě asi kolikrát sporné, není to jako u jiného zboží - funguje/nefunguje...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji chocolate22: kadeřnice nereaguje a dále se mnou nekomunikuje prostě pro ní je to hotová věc( i když firma má na svých stránkách napsáno - záruka 1 rok proti zacuchání), takže co teď nezbývá nic jiného než se snížit ktomu to řešit veřejně.

Přesně tak. To ale asi nebude případ zakladatelky...
Já tedy s nákupem prodloužených vlasů mám jednu blbou zkušenost, kdy jsem vyhodila dvacet tisíc (je to asi čtyři roky zpátky, takže to tehdy nebyly malé peníze) a věřte, že ačkoli je to věc, která bývá velice drahá a nabízí vám na ni záruku, tak se mnohdy i oprávněné reklamace nedovoláte. Aspoň to byla moje zkušenost s Hair talk. Už jsem to někde psala, takže to tu rozvádět nebudu, každopádně někdy je vážně těžké domoci se svého práva jako spotřebitele. Bohužel jsem to tehdy nechala být, stejně jako dojde síla asi i většině ostatních, když je po opakovaných reklamacích posílají do háje, a pak vyhrávají hrabivé firmy produkující nekvalitní vlasy. Taková je bohužel realita a asi je potřeba se více bránit, aby se to změnilo. Právě obzvlášť tenhle byznys je dost neprůhledný...

arrow
profile_image
ewvita
od 6. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

S.a.m.b.u.c.a

Sama klientka měla své vlasy velmi velmi poškozené, byly to kratší vlasy než na mikádo a úplně přepálené, ulítané... ty vlasy mohly mít tak 10 cm. Po každém pročesání z nich létaly ulámané konečky.

-- Nechci dělat chytrolína, ale tak hodně poškozené vlasy bych asi neprodloužila. Tady je opravdu riziko, že to dopadne přesně tak, jak to dopadlo..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené