Jsem v koncích a byla bych ráda kdyby někdo věděl jak na to... v bakalářské práci provádím výzkum pomocí dotazníku ale obsahuje otevřené otázky takže vůbec netusim jak je mam potom dál zprcovávat nemáte s tím někdo nějaké zkušennosti ?
A proč se nezeptáš vedoucího Bc práce? Od toho snad je aby ti poradil ne?
Reaguji na bucinek07: bohužel muj vedoucí práce odešel ze školy a tim pádem jsem bez vedoucího...
Reaguji na Lucije87:
A můžu se zeptat, co je to za školu?
Cituji Lucije87: tim pádem jsem bez vedoucího...
To se mi zdá dost divné...Pokud tvůj vedoucí ze školy odešel, měla ti škola automaticky přidělit vedoucího jiného.
Reaguji na Lucije87: to je nesmysl, musí ti přidělit nového vedoucího práce...musí ti ohodnotit práci. Pak jí ještě hodnotí oponent, ale i ten vedoucí! Zajdi si na katedru a poptej se.
Jinak bych dala odpovědi respondentů do přílohy...
Dotazník sis tvořila sama? Jestli jo, tak nevím, proč sis tam dávala otevřené otázky, když nevíš, jak je zpracovat.
Jinak zkus nějakou knihu o marketingovém výzkumu. Nebo prostě zkus najít podobné odpovědi a na základě toho zobecnit výsledek, a k tomu vypíchnout extrémní odpovědi, které se vymykaly těm hodně podobným.
Jo, jak píše AlmaSinger - zkus najít, co mají odpovědi společnýho, co rozdílnýho, co z nich vyplývá, co ne, kolik lidí se shoduje, kolik jde zcela mimo proud... záleží, jaký jsou to otázky.
Reaguji na Misy: jj taky jsem nad tim takhle přemýšlela. nemam s tim žádnou zkušennost tak jsem ráda za každou info
Reaguji na Lucije87: Zkus si třeba na papír vypisovat klíčový slova (to pomáhá mě), jejich četnost a tak... obecný vokecy z toho pak vždycky nějak sesmolíš . Ještě mě napadlo rozdělení třeba podle pohlaví, věku... ale to už hodně závisí na typu dotazníku a jestli to má vůbec relevanci.
Taky jsem měla v bakalářce takové otázky a udělala jsem to velmi jednoduše - prostě jsem do několika vět shrnula to, co mi tam respondenti sdělili. Tu jednu otázku jsem měla navázanou na hlavní hypotézu mé práce a ty odpovědi byly jedním z faktorů, které mi ji pomohly potvrdit. Ale každý vedoucí/škola/fakulta to můžou chtít jinak, takže si na to dej fakt pozor. Na netu určitě najdeš spoustu informací o vyhodnocování dotazníků, popř. si půjč nějaké skripta marketingu. Vím, že kamarádku na tomto docela vydusil oponent, že to má špatně vyhodnocené a mělo to být nějak jinak.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.