Ahoj, dneska jsem si zakoupila žehličku na vlasy v obchodu Elektro Spáčil a šlo mi u ní hlavně o to, aby měla ionizátor. Po optání mi paní prodavačka ochotně ukázala všechny, které tuto funkci mají, já si nakonec jednu z nich vybrala a znovu se u prodavačky ujistila, zda jí ionizátor opravdu nechybí. Byl to poslední kus, takže mi ji zabalila do krabice a já spokojeně odešla. Teď se ovšem na žehličku dívám na heurece a vidím u ní: Ionizátor: bez ionizátoru.
Takže se chci zeptat, zda-li mi v obchodě vrátí peníze, když jsem ji ani jednou nepoužila a půjdu tam s tím, že mi paní prodavačka špatně poradila?
Děkuji za odpověď.
A je všude na netu psáno, že je bez ionizátoru? Třeba tam mají jen chybu...Jinak máš dle mě právo do 14 dnů zboží vrátit bez udání důvodu.
Reaguji na Klariska1241: právě jsem se dívala do více zdrojů a všude je napsáno, že nemá. Dobrá, to jsem ráda, děkuji .
Cituji Klariska1241: Jinak máš dle mě právo do 14 dnů zboží vrátit bez udání důvodu.
to platí ale jen u eshopů, pokud se nepletu. V kamenném obchodě podle vlastního uvážení a ochoty prodavačů
Cituji Sandyna_: to platí ale jen u eshopů, pokud se nepletu.
To sice jo, ale i když si koupím v obchodě oblečení např.,tak na účtence je psáno, že zboží můžu do 14 dnů vrátit.
Cituji Klariska1241: To sice jo, ale i když si koupím v obchodě oblečení např.,tak na účtence je psáno, že zboží můžu do 14 dnů vrátit.
to možná ano, ale není to dané zákonem, pouze dobrou vůlí obchodníka. Na účtence v jiném obchodě třeba nic takového nenajdeš ani omylem.
Cituji Equa: snad mi to uznají
slušně jim vysvětli situaci a uvidíš. Pokud jsou rozumní, nechají Tě vybrat jiné zboží s požadovaným ionizátorem. Jinak s daným odkazem si myslím, že bys stejně neuspěla
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.