Nechápu, proč by si měla prodavačka brát osobně reklamaci jakéhokoliv výrobku. Když je výrobek nevyhovující, tak kupující reklamuje. Je jedno, jestli kosmetiku, nebo špatné jídlo. A pokud je prodavačka normální, řekla bych, že je jí to fuk ...
Cituji Maika: pokud je prodavačka normální, řekla bych, že je jí to fuk ...
Budeš se divit,ale jsou obchody,kde prodavačky mají za hodně uznaných reklamací srážky ze mzdy.....prostě nedostanou odměny.
No tak to asi není nejšťastnější řešení, ale tohle já nevyřeším ( a jako pokornej truhlík se kvůli tomu chovat nezačnu)
a u dražších výrobků se stejně postupuje reklamační řízení ....
Cituji Maika: No tak to asi není nejšťastnější řešení, ale tohle já nevyřeším
No ne,to jen pro vysvětlení,že dost prodavčkám to jedno být nemůže.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.