Ahoj holky, koupila jsem mobil v alze a nejsem si tak úplně jistá, zda mi vyhovuje. Bylo mi řečeno, že jelikož je to internetový obchod, tak můžu zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit, ale že musí být nepoškozené. Jenže telefon je samozřejmě náchylný a i když jsem na něj opatrná, tak když se pořádně zadívám na světle, je tam malinkatý škrábanec na displey, ale opravdu sotva patrný. A jinak hrana telefonu malinko oprejsknutá.. to mám asi smůlu, že?
díky za odpovědi
To že ho máš škráblý neznamená,že ti ho nevezmou, ale počítej, že si strhnou určitou částku za poškození. Oni zboží následně umístí do bazarové sekce.
Reaguji na Wenous: To sice ano, ale slečna se ptá na vrácení zboží v Alze. (když rozklikneš jejich stránky, tak tam jsou v záložce akce - rozbaleno, bazar atd.)
Z vlastní zkušenosti ti říkám jdi a uvidíš, kolik ti strhnou a jestli se ti to vyplatí.
Je to tak, pokud dodržíš lhůtu 14ti dní, tak ti to vezmou a strhnou si nějaký poplatek za známky použití. Jelikož mobil nemohou prodat znovu jako nový. Takže ho budou prodávat jako použitý.
u Alzy je peklo cokoliv vrátit nebo reklamovat i když vrátíš všechno a naprosto nepoškrábaný...
nicméně pokud jsi si to objednala (placení se nepočítá to je možno už i na místě) po internetu do 14ti dnů ti to MUSÍ vzít zpět, pokud nevezmou s klidem se obrať na ČOIku oni si je už podají.
jinak týká se to jen mobilu a příslušenství, krabici, obaly nebo letáčky jim vracet nemusíš a ani je po tobě nemají právo vyžadovat - jedna z mála kladů o co se RVHP EU postarala
Z ČOI vím, že lze takto vrátit vše, jen je potřeba počítat s odečtem za uvední do původního stavu. A to včetně obalu, pokud není origo.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.