Zdravím,chci se zeptat zda někdo nemáte zkušenost s vrácením bot v obuvi CCC-jsou koupené včera,nevhodný dárek,bohužel jsou naprosto nenositelné,nepohodlné,přirovnala bych je asi tak ke švédské botě Na účtence sem se dočetla že je možné je do 5 dní vyměnit,ale co vrácení?Zašla bych tam ještě dnes.....Děkuji za reakce.
Přesně jak píše Elinkaaa - boty vymění, ale peníze nevrací. Minule jsem se na to ptala prodavačky.
Holky a není to trošku nesmysl?Přece jako zákazník mám nějaké práva,určitě i na vrácení zboží....co když od nich prostě další boty nechci?Tyhle byly dárek,já bych tam boty nikdy nekoupila,po špatných zkušenostech....
když to není reklamace, ale pouhé vrácení zboží z důvodu na straně zákazníka - nelíbí, nesedí atd. je to čistě dobrá vůle prodejce, takže si může stanovit podmínky jaké se mu zlíbí, vrácení do 14 dnů má právo zákazník jen u prodeje uzavřeného na dálku, ne u zboží zakoupeného osobně na prodejně
Já jsem byla v CCC mi.týden reklamovat boty, kvůli rozřízlé podrážce, myslela jsem, že mi řeknou že mám smůlu, že jsem na něco stoupla... Ale prodavačka mi to normálně vzala zpět a ptala se,jestli chci vyměnit nebo vrátit peníze .. Vzala jsem si peníze a v pohodě
Cituji Kikulina: když to není reklamace, ale pouhé vrácení zboží z důvodu na straně zákazníka - nelíbí, nesedí atd. je to čistě dobrá vůle prodejce, takže si může stanovit podmínky jaké se mu zlíbí, vrácení do 14 dnů má právo zákazník jen u prodeje uzavřeného na dálku, ne u zboží zakoupeného osobně na prodejně
Cituji Anietish: Já jsem byla v CCC mi.týden reklamovat boty, kvůli rozřízlé podrážce, myslela jsem, že mi řeknou že mám smůlu, že jsem na něco stoupla... Ale prodavačka mi to normálně vzala zpět a ptala se,jestli chci vyměnit nebo vrátit peníze .. Vzala jsem si peníze a v pohodě
Ale reklamace je něco jiného než vrácení zboží.
Cituji adrianqa: Holky a není to trošku nesmysl?Přece jako zákazník mám nějaké práva,určitě i na vrácení zboží....co když od nich prostě další boty nechci?
Holky, nezlobte se na mne, ale tohle se tu řeší každý týden .
Cituji Kikulina: když to není reklamace, ale pouhé vrácení zboží z důvodu na straně zákazníka - nelíbí, nesedí atd. je to čistě dobrá vůle prodejce, takže si může stanovit podmínky jaké se mu zlíbí, vrácení do 14 dnů má právo zákazník jen u prodeje uzavřeného na dálku, ne u zboží zakoupeného osobně na prodejně
A přesně tohle je u každého tématu napsané asi 38654 krát.
Jinak rada nad zlato - zkus a uvidíš.
Dříve CCC snad do 14 dnů vracelo peníze,ale už tuto službu bohužel neposkytují,pouze výměnu za jiné zboží,což je škoda.
Reaguji na Sandyna_: Třeba řeší,to já nevím,nejsem zoufalec co tu sedí přilepený celý den a sleduje kdo co napíše,takže pokud tu někdo něco takového řešil tak fajn,škoda že téma o vrácení zboží v CCC sem tady nikde nenašla.....
Mimochodem,zrovna sem se vrátila z prodejny-paní která mě obsluhovala na pokladně mi boty původně ani nechtěla vrátit,jaksi nechápala že jsou nenošené,tak pořád mluvila o reklamaci......po dalších dvou prodavačkách sme se dobrali k vedoucí prodejny a byly mi vráceny peníze,protože sem si z těch jejich šmejdů nevybrala nic.....díky bohu za to...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.