Ahoj děvčata, mám na Vás takový dotaz. V sobotu 12.6. jsem si v e-shopu vlasypopa.cz objednávala vlasy a nějaké další příslušenství a do teď mi nebyl doručen žádný email, zda objednávka proběhla úspěšně, ani žádné vyúčtování. Chci se zeptat Vás, které si tam objednáváte, jak to u nich chodí? Je v pořádku že mě ještě nikdo nenapsal? Včera jsem jim ještě zasílala email a zase nic. Mám čekat? Nebo objednávat znovu.
Cituji Mrsetnies: do teď mi nebyl doručen žádný email, zda objednávka proběhla úspěšně
žádný nechodí
Objednala jsi v sobotu, dnes je teprve druhý pracovní den, tak proč už panikaříš?
mishka999
No já nepanikařím , ale čekala jsem že když vyplním objednávku, tak mi přijde nějaký potrvzovací email, jako vždycky, když si něco objednávám z jakéhokoli jiného e-shopu. Tak oni to mají asi zařízené jinak, ale aspoň teď vím, že je snad vše v pořádku.
Já měla vlásky objednané už 4 týdny zpátky. Volala jsem tam několikrát. Paní mi říkala, že se ozve, jakmile vlasy přijdou do týdne. Neozvala se.. za dva týdny jsem volala znovu. Paní mi řekla, že se nemám starat a volat, že ona když řekla OZVU se, tak se ozve.. Doteď se neozvala.. přitom vím, že dvě kamarádky už mají vlasy doma.. takže tam už já neobjednávám..
Cituji mishka999: Mrsetniesdo teď mi nebyl doručen žádný email, zda objednávka proběhla úspěšně
žádný nechodí
Prosímtě a Tobě teda nedají vůbec vědět, ani nevolají? Prostě objednáš a oni to pošlou?
Já jsem si taky objednala,žádný potvrzující email nepřišel a vlásky do týdne dorazili tak neboj oni přijdou
Mrsetnies
Už si nepamatuji, jak to probíhalo. Nicméně tenhle obchod vede člověk a ne automat jako na většině e-shopů. Takže žádné automatické emaily o přijmutí, odeslání objednávky nechodí.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.