Cituji True: Já chápu, že je v dnešní době těžký uvěřit někomu, že to co dělá, dělá opravdu pro lidi a že mu jde o jakous takous spravedlnost...
Ježiš True, přece tomu sama nevěříš? Lidem z D-testu jsi naprosto ukradená.
Oni potřebují tyto výrobky prodat. Ale to přece není nic překvapivého, to je normální, mě to tedy ani nijak neuráží. Je to prostě byznys. Ten časopis se musí v první řadě prodat.
Já neříkám, jak jsou všichni, zlí, podvodníci apod., ale proboha nevěř něčemu jen tomu, že se to píše v novinách ( či v časopisech)
Pochopitelně je to prostě objekt, který v první řadě, byl založen proto, aby vydělával. Nevydělávající časopis je majitelům k ničemu - rozhodně nebyl založen k tomu "aby tě ochránil a myslí v první řadě na tvoje dobro"
Cituji marketahr: Ale to přece není nic překvapivého, to je normální, mě to tedy ani nijak neuráží. Je to prostě byznys.
Tak nějak. Jenom se spíš divim, že to někdo ještě neví a věří tomu.
Jinak jsem maturovala na reklamní škole a v jedný otázce o zaujmutí reklamou byly přesně tyhle testy a přímo to co oni tam píšou takový to zkoumání a vědecký okecávání a jak to má být ze zákona apod. Lidi to přímo milujou, protože to působí důvěryhodně. Podobně fungujou napr grafy v reklamně na prací pášek kde postaví herce a ten tak jako ''věděc'' ukazuje jak ten jejich prostředen funguje. Nebo pastu na zuby se zubařem. V tom d testu to vypadá např takhle úryvky: Laboratoř souběžně analyzovala 57 značek supermarketové kávy. a pozornost například stojí, že jedna ze švédských káv obsahovala méně kofeinu, než je stanoveno českou potravinářskou vyhláškou č. 330/1997 Sb. v platném znění. Při hodnocení kvality olivových olejů jsme se zaměřili na senzorické hodnocení, peroxidové číslo, volné mastné kyseliny, pesticidy, polycyklické aromatické uhlovodíky a deklaraci. A další takovýhle kecy v klecy.
Cituji marketahr: Lidem z D-testu jsi naprosto ukradená.
To je jasné, vždyť mě přece neznají.
Cituji marketahr: Já neříkám, jak jsou všichni, zlí, podvodníci apod., ale proboha nevěř něčemu jen tomu, že se to píše v novinách ( či v časopisech)
Tak to už jsi snad z mých příspěvků mohla poznat, že mě je celkem jedno názor druhých, ale ráda si vytvářím ten svůj ze svých zkušeností a to ne jenom proto, že někdo pohaněl moji značku krému, kterému jsem věřila.
Cituji marketahr: Pochopitelně je to prostě objekt, který v první řadě, byl založen proto, aby vydělával.
Budu ráda, když toto tvrzení doložíš nějakým důvěryhodným zdrojem a ne pouze svým názorem.
Nejlepší jsou ty jejich důvod proč mám platit. To je blaf jak z Blesku. Peníze, které zaplatíte, použijeme na financování dalších testů v nezávislých laboratořích. A ta první část jak ušetříte kvuli nim při nákupu. To zní jako když to vymysleli náký 2 při obědový pauze a nevěděli co tam napsat. No já se posměju
Cituji redmary: Nejlepší jsou ty jejich důvod proč mám platit.
Vždyť platit nemusíš. Já taky neplatím.
Reaguji na redmary:
To jo. Já myslela, že tě někdo nutí platit časopis.
Teda abych řekla pravdu, tak můžu žít i bez toho srovnání.
Jsem ráda, že nejsem jediná, která nad tímto přemýšlí...
Mě právě zarazilo, že u testu šamponu vyhrál Cien před Loreal professionnel... nedalo mi to a Cien jsem vyzkoušela a jedním slovem děs, vlasy jsem horší neměla.
To samé při testu krému - Cien na prvním místě, zkusila jsem ho a za mě - nezaujme neurazí. Obličej jsem si s ním už nemazala, ale používala jej na ruce.
Takže právě i skrz tohle přemýšlím o tom, zda jsou tyhle testy věrohodné... vím, že 100 lidí má 100 chutí, ale schodou okolností Cien vyzkoušela i mamka se sestrou a říkaly to samé co já...
Já nechápu, jak někdo může tvrdit, že má Lidl kvalitní potraviny. Ano, je to německý řetězec, ale v Česku, ne u nich, oni nám sem vozí ten největší odpad
Dtest není objektivní. Obecně platí, že testuje (nikdo neví kde a jak) různé produkty a když dopadnou dobře, spojí se s výrobcem a požadují finanční částku za jejich značku DTEST doporučuje.
Když firma vyděračům nezaplatí, tak ji prostě pohaní nebo neuveřejní.
Poučují obyčejné lidi jak se mají vůči špatným firmám bránit, ale že oni ničí pověst slušné firmě jim je ukradené. Jsou to hloupí lidé, kteří nic nestvořili ani nic neumí.
Reaguji na LuUcy:
Věřím výsledkům, ale ty produkty nejsou vybírány jenom tak Toho bych se nebál, že je to product placement a podle mě u dlouhodobější marketingová strategie některých výrobců a prodejců.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.