Tak teď jsem zjistila, že jak mi minule darovali internet na měsíc v mobilu zdarma, tak si ho ted samozřejmě zaplatím. já se picnu fakt!!
Cituji adrianqa: .Zato minulý týden mi volali z O2,už asi po padesáté za tento rok a řekli mi,že jako jejich významný zákazník sem vyhrála videokameru se simkartou zdarma To je fajn,O2 sem nikdy neměla...
Cituji hambala: Tak teď jsem zjistila, že jak mi minule darovali internet na měsíc v mobilu zdarma, tak si ho ted samozřejmě zaplatím. já se picnu fakt!
nebyla náhodou nějaká minipoznámka u toho? Nevím, určitý limit nebo tak ....? moc teda nevím jak funguje internet v mobilu, nepoužívám to.
Cituji Soniik: takže mám v mobilu ČSOB Opruz I., ČSOB Opruz II.
Dobrý Tak mě spořka neotravovala ani jednou
S tím neustálým voláním mám taky bohužel zkušenost. Jakmile vidím, že mi volá nějaké neznámé číslo, hned mám vyloženě nával vzteku Ono je opravdu lepší to zvednout a odmítnout je hned, protože oni jsou jinak schopní volat storkát, a to bez přehánění, dokud se nedovolají. Byla jsem v práci a nemohla jsem zvedat telefony. Několikrát mi volalo neznámé číslo, během půl hodiny asi patnáctkrát..Nezvedala jsem to. Když přesto za pár minut volalo znovu, začala jsem to jim to pokládat, myslela jsem si, že každému normálnímu člověku dojde, že když mu to položí, tak to znamená, že nemá čas a nemůže mluvit, ale to jsem se spletla..Jakmile jsem to položila, za minutu to volalo znovu a tak pořád dokola, až jsem se začala bát, že se opravdu jedná o něco vážného, třeba nějaká nehoda někoho z rodiny a zvedla jsem to. A tam začala paní naprosto klidným hlasem říkat: Dobrý den, tady .... ze společnosti ..... V tu chvíli jsem opravdu myslela, že vzteky puknu Také mi volali z nějaké pojišťovny, že u nich mám sjednané havarijní pojištění vozidla a že je třeba si u nich sjednat ještě nějaké připojištění, jinak budu mít problémy a podobně..Přitom vůbec žádnou pojistku na auto nemám, jelikož auto nevlastím, ani řidičák nemám Ale věřím, že někteří zmatení a důvěřiví lidé si v tu chvíli neuvědomí, jaký název pojišťovny zmínili a uvěří jim, že pojistku mají u nich, zaleknou se údajných problémů, o kterých oni mluví a sjednají si pak smlouvu na kde co.
Jinak jsem ten typ, který zrovna moc nedokáže někoho poslat do pr.. a pořád jen slušně říká, ne, děkuji, nemám zájem. Oni si ale dále mluví to své, pořád přemlouvají, je to opravdu nekonečné. Takto volají i mé 12leté neteři a chtějí, aby uzavírala smlouvy a podobně a vůbec jim nedochází, že mluví s dítětem, které není plnoleté a nic uzavřít nemůže.
Reaguji na hambala:
Mně volají také, i několikrát za měsíc. Mám O2 a volají především oni. Tarify jsou výhodné pro ně, ale pro zakázníka. Z toho důvodu vše odmítám.
Radím pohrozit, že pokud Ti ještě jednou zavolají, přecházíš k jinímu operátorovi.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.