ahoj holky, před rokem jsem si v Mironetu koupila mobil Nokia C6. celý rok se mi seká a zamrzá. zrovna ted mi přišla sms, zahrála melodie, ale mobil se nerozsvítil, nereagoval na tlačítka. musela jsem z něj vyndat baterku a pak zase šel. začíná to dělat docela často. uznají mi na to reklamaci? nějaký vaše zkušenosti s reklamací v Mironetu? díky
Cituji neonka: celý rok se mi seká a zamrzá.
Tak prvně - na co jsi celý rok čekala?
Cituji neonka: uznají mi na to reklamaci?
Pokud máš záruční list, tak by měli.
Cituji smarny: Tak prvně - na co jsi celý rok čekala?
já nevim, asi že to zmizí ..ne tak já nevim, jelikož mě všichni varovali at si ho nekupuju a já si ho stejně musela koupit, tak jsem si furt namlouvala že to je v pohodě, ale ted jak to udělal tak jsem řekla dost..ale právě si nejsem jistá jestli mi to uznají, nikdy jsem nereklamovala
Reaguji na neonka: Tak pokud máš záruční list, tak není problém a měli by to uznat a převzít k opravě. Většinou je to chyba v softwaru a stačí ho přeinstalovat, což by ti oni udělali s tím.
Reaguji na smarny:
jo? tak já to zkusim..jenom se bojim toho že i když se to pak bude opakovat, tak mi to už neuznají, aspon jsem o tom docela dost četla na netu, že napíšou že tam nic nenašli a neuznaji to..
Cituji neonka: jenom se bojim toho že i když se to pak bude opakovat, tak mi to už neuznají,
Pokud to máš v záruce a máš záruční list, vezmou to a řeknou, že tam nic nenašli a tobě to bude pořád blbnout, tak hned to zase odnes k nim na reklamaci, že chceš opravu, máš na ni právo nebo že to s nima už budeš řešit jinak. Většinou pokud reklamuješ jednu závadu na věci 3x, a ona pak stejně v tom blbne, tak máš nárok na vrácení peněz. Nenech se odbýt, já teda nikdy neměla s opravama problém. Pokud vypadáš mladě a nebo nejsi moc ten typ, co si vydupe svoje právo, tak popros tátu, bráchu, přítele nebo kamaráda, aby šli s tebou a kdyžtak jim řekni, aby se do toho třeba pak vložili. Většinou se snaží odbýt ženy, protože si myslí, že nebudeme mít k.o.u.l.e. na to se dohádat.
Reaguji na smarny: jo no,dycky tyhle věci řešim s tátou, viz když mi místo absl. účtu založili obyč a strhli mi poplatky, to bylo najednou omluv ..no každopádně to zkusim a uvidim, mironet ohledně reklamací zatim neznam
Reaguji na neonka: Jo, to já nakupuju elektroniku a ostatní věci přes jiné weby, tohle jsem ani neznala. Tak uvidíš, jak to dopadne. Hodně štěstí.
Mironet je na reklamace trošku lepší než Alza, takže vezmi s sebou ta´tku nebo bráchu a jdi reklamovat. Kdybys šla sama, tak tě odpálkují, že teefonu nic vlastně není. Ale s doprovodem si to snad nedovolí. Já úspěšně reklamovala myš a notebook, myš mi vyměnili kus za kus a za notebook mi vrátili peníze (4 opakované závady - ale uznat je za boha nechtěli, opravili by mi to všechno, musela jsem si na ně došlápnou s právem a s pomocí přítele, co rozumí elektronice)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.