Ahoj,
prosím o radu. Nakupovala sem na Asosu, nikdy sem tam neměla problémy, ale při dnešním nákupu mi místo 22 liber strhli 44 liber. Hned jsem napsala do jejich zákaznického centra, že mi odečetly více peněz,tak jak se to bude řešit - jestli mi vrátí těch 22 liber, nebo at mi vrátí celou částku a objednávku klidně atˇ stornují. Na to mi přišla odpovědˇ, že objednávku už není možné stornovat a že si jsou jistí, že odečetly jen 22 liber. Já ale nejsem blázen a dokážu si spočítat, že mi odečetly přesný dvojnásobek, jinak bych je ani neotravovala .. Tak se chci se zeptat, jestli někoho nenapadá jiný způsob, jak celou situaci vyřešit.
Děkuji za příspěvky
Tak jim pošli výpis z účtu, ať vidí, že se ti odečetli dvojnásobek.
Já bych jim posla platbu z bankovictvi, klidne zdokumentovanou pomocí print screenu.
Děkuji, to už jsem udělala, a přišla mi od nich odpovědˇ, celkem nesrozumitelná, že by se mi měly vrátit peníze do 10 dnů a že za to může ´card issuer´ No tak doufám, že to bude OK..
Nemám sice zkušenosti s Asosem, ale také se mi jednou strhla jedna částka dvakrát a peníze mi za pár dní poslali zpátky
Tím card issuerem asi myslí vydavatele karty, tedy tvou banku. Pokud ti tohle napsali, tak se ti peníze snad vrátí, jenom nechápu, proč až za 10 dnů.
to se mi stalo na asosu taky, stáhla jsem si z internetového bankovnictví dvě potvrzení o platbě a poslala jim to, tak mi peníze vrátili. Problém je, že kvůli převodům kurzu jsem tak přišla o několik desítek korun, který ti už nikdo samozřejmě nevrátí.
Cituji clobene: proč až za 10 dnů
protože to musí zpracovat. oni to potvrzení z banky musí poslat do své účtárny, ta musí vystavit nějakou platbu, v bance taky mají dva dny na převod... prostě to trvá. a jak říkám, vrátí ti to v librách, což si tvá banka přepočítá na eura a až eura na Kč, takže proděláš.
Oni si tu platbu přiřadí k tvé objednávce a když zjistí, že je tam platba dvakrát, tak ti peníze vrátí, takže toho se neboj. Jen to prostě nebude hned.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.