arrow
profile_image
aisha
od 15. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Už od června mám rezervaci penzionu ve Španělsku, datum odjezdu se blíží a já jsem chtěla kontaktovat penzion kvůli potvrzení rezervace, ale nedaří se mi vygooglit ani mailovou adresu, ani telefon. Jediný kontakt na ně je pouze přes booking.com. Chci se zeptat, jaké máte s tímto serverem zkušenosti a jestli stačí rezervace na jejich stránkách,abychom potom nezůstali bez noclehu Díky za odpovědi

arrow
profile_image
Cendrillon
od 20. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

já jsem rezervovala asi třikrát a vždy bez problému. Jednou to nakonec bylo i levnější, než uváděli. A jednou byla v ceně i snídaně, aniž by to bylo napsáno. Já tedy hodnotím kladně.

arrow
profile_image
Scoooby
od 6. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nikdy jsem neměla problém Ale toto je trochu zvláštní:

Cituji aisha: nedaří se mi vygooglit ani mailovou adresu, ani telefon. Jediný kontakt na ně je pouze přes booking.com.

Když ti přišel potvrzovací mail, tak tam není ani e-mail do penzionu?

arrow
profile_image
ryamara
od 6. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Určitě ti přišel potvrzovací email, ten si vytiskni a normálně s ním odjeď.
Já jsem takto rezervovala cca 4 a vždy bez problémů. Jen je tedy divný, že nemáš kontakt na ten penzion.....

arrow
profile_image
Mylady
od 3. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Booking je spolehlivý....co je to zač? Ten penzion? Určitě je k nalezení...

Já jsem přes booking.com dělala rezervaci nespočetněkrát a vždy jsem se následovně ubytovala bez problémů..Každopádně by ti ihned po provedení rezervace měl přijít potvrzovací e-mail s číslem rezervace a přesnými pokyny a podrobnostmi o rezervaci kde je mimo jiné uveden i kontakt na hotel.Vše si vytiskni a vem sebou,budeš to potřebovat při check in na recepci v hotelu.Pokud ti tento potvrzovací e-mail nepřišel,pak rezervace neproběhla úspěšně..

Za sebe mohu taky doporučit, neobjednávám už prakticky přes nikoho jiného. Vždy ok.

arrow
profile_image
dipendenza
od 7. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
22    0
Číst hodnocení

VIP

Při našich cestách využíváme jedině booking.com, nikdy jsme neměli problém. Ať už se jednalo o malé městečko kdesi na severu Španělska nebo Albánii, vždy vše v naprostém pořádku.

arrow
profile_image
Sannda
od 16. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Též mohu jedině doporučit, naprostá spokojenost a perfektní cena, dokonce byla poloviční oproti rezervaci přímo v hotelu

arrow
profile_image
aisha
od 15. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Scoooby: Když ti přišel potvrzovací mail, tak tam není ani e-mail do penzionu

Reaguji na Scoooby:
Jsem jak neandertálec. V tom potvrzovacím mailu je opravdu kontakt na hotel, takže problém vyřešen...díky moc

Já byla také s bookingem. com několikrát a vždy naprosto bez problému, vše proběhlo tak, jak má.
Hlavně si nezapomenout vytisknout rezervační papíry, které ti booking poslal

arrow
profile_image
finnchel
od 15. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přes booking.com jsme objednávali dovolenou v Itálii, a žádný problém. Po rezervaci přišel e-mail s potřebnými údaji a cenou, vše proběhlo bez problému

arrow
profile_image
nitta mojeid
od 27. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky jsem objednávala přes booking.com vždy bez problému..
V létě jsme jely s kamarádkou do Španělska na blind a ubytování jsem po příjezdu sháněla právě přes booking.com

arrow
profile_image
indulona
od 25. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Mám s tímto serverem nejlepší zkušenosti, jela jsem přes něj 3x a vždy v pořádku, nikdy jsem nic neověřovala

arrow
profile_image
choco-late
od 7. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já rezervuju přes booking všechno, naprosto bez problému, zarezervovala jsem si tak i šestitýdenní cestování po Asii. Akorát se pak špatně mění termíny, tedy si musíš být jistá,že chceš jet v tom termínu a respektovat pravidla bookingu. I když nám se stalo,že jsem při cestování změnili plány a dostali se o 3 dny dřív do resortu, majitel byl v poho ale při změně přes booking bychom měli oficiálně zaplatit poplatek za změnu termínu. Osobně mi volali na uvedený tel. ujišťovali se,že jsme pobyt absolvovali a vše se vyřešilo bez zbytečných poplatků. Opravdu profes. jednání. Platby platební kartou taky bez problémů.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené