Mám neuznanou reklamaci odpadkového koše, který nebyl nějak levný a rozhodla jsem se to dát na posudek k soudnímu znalci, ale bohužel netuším pod jakého to spadá. Tušíte někdo? děkuji

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Lulča: bohužel netuším pod jakého to spadá. Tušíte

Jde o to co chceš na tom koši reklamovat.
Jestli potřebuješ rozbor materiálu a tak.
Můžeš to víc rozepsat?

Jinak znalec přímo na odpadkové koše asi nebude

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

URL seznam znalců je tady,jen to chce specifikovat co přesně.

Reaguji na Tiakia: no koš je kovovej krom části na kterou šlapeš, aby se víko zvedlo a krom místa, které to víko drží vzadu a to zrovna prasklo. Takže asi špatně zvolený materiál, který tíhu toho víka při otvírání neudrželo a prasklo to.

arrow
profile_image
Mia_Sofia mojeid
od 3. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lulča:
Neznám okolnosti reklamace, ale čím dál častěji se to hemží neuznanými reklamacemi, jelikož výrobci a ti, kteří reklamace posuzují spoléhají na to, že nad tím člověk mávne rukou, než aby z toho měl nepříjemnosti a dál to řešil.

Co tím chci říct..., že sice nevím, jestli se ti to přes soudního znalce vyplatí, ale každopádně ti držím pěsti, aby to dobře dopadlo ve tvůj prospěch a aby se chytli za čumák.

Přijde mi totiž, že to snad dělají schválně, že nejdůležitější části výrobku udělají z plastu nebo fórově, aby to lidem nevydrželo a byli nuceni kupovat nové. To samé se nám stalo u podběráku na ryby, u škrabky na brambory, u otevíráku na konzervy a tak bych mohla pokračovat...nic z toho nebyla levná alternativa. Tu nejpodstatnější část, která má něco vydržet, udělají z plastu...a ještě je mnohdy skrytá, že člověk nevidí, co to vevnitř drží, dokud to nepraskne...Takže ať ti to dobře dopadne.

Reaguji na Mia_Sofia: přesně! lepe bych to nenapsala...taky nechápu...snad to výjde! Děkuji!

arrow
Neprodává v Bazaru

Můžu se zeptat kolik ten koš stál?
Jinak jestli bych si kupovala nějaký odpravdu drahý koš tak bych si právě na tu šlapací část a na to zvedátko dala pozor (nekupovala bych plast to je totiž hned jasné), protože se nám to takhle prasko u každého koše co jsme doma měli asi u 3. (kupujeme levnější ne nějaké drahé) ted máme koš s jiným otevíráním, protože tohle nám prasklo pokaždé.
Reklamovat jsem to nikdy nešla.

Záleží i na tom jak dlouho jsi ho používala. Řeknou ti prostě opotřebení a hotovo.
Přeji ti aby ti to vyšlo, abys zbytečně naplatila znalce a neuznali ti to.

Já jsem takhle reklamovala prstýnek, nebyl na něm ani jeden škrábanec měla jsem ho asi tak 1x na sobě - reklamace - 2x na sobě reklamace - a řekli že mě to neuznají že je opotřebený....
Dneska je to hrozný problém, ale člověka to štve když si koupí drahou věc tak předpokládá že bude kvalitní... Hodně štěstí a pak napiš jak to dopadlo

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Lulča: Takže asi špatně zvolený materiál, který tíhu toho víka při otvírání neudrželo a prasklo to.

Ono jde o fakt,že znalce budeš muset zaplatit a ani tak není jisté zda to pak projde.Aby tě to nevyšlo xkrát dráž než nový koš.
Proč to prodejna nepřijala jako reklamaci?Jaký uvedli důvod?

Reaguji na Kokinecka: stál přes 1000kč vím, že znalec stojí podobně, ale jako přece když chci pěkný koš nebudu každý rok kupovat jeden za 1000kč. Příjde mi že skonto to prostě zkouší.

Reaguji na Tiakia: prý vyvíjená větší síla...ale jak mám ais ten koš otebřít než šlápnutím že a proto mě zajmá názor odborníka.

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Lulča: prý vyvíjená větší síla

Na reklamačním vyjádření by mělo být kulaté razítko toho,kdo to posoudil - znalec + kontakt na něj neboť jestli to posoudila prodavačka,tak bych jim tam milý koš donesla znova s tím,že chci vyjádření odborného posouzení ze strany prodejny.

Reaguji na Tiakia: no v ČR není povinnost prodejny, aby měla kulaté razítko, neboli posouzení někým kdo ho má. Stačí, aby byla ta jedna osoba co rozhoduje a je to a pak už je to na nás zda to tak necháme.

arrow
profile_image
mimona
od 24. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj, taky záleží jakou formou ti tu reklamaci neuznali ... já jsem koupila značkovou termosku za 700,- a milá termoska vůbec nedržela teplotu. Poslala jsem jí na reklamaci a samozřejmě mě poslali k šípku, takovým obecným blábolem, že termoska vykazuje standardní znaky a že jí neumím používat atd.
Tak jsem sedla k netu, našla všemožné informace, nastudovala technické normy a sepsala tu reklamaci znovu a podrobně. Argumentovala jsem v podstatě zasvěceně a opravdu velmi velmi podrobně. Mimo jiné jsem žádala o vyjádření formou reklamačního protokolu (a ne jen cancu papíru) a v případě, že oni toho nejsou schopni, tak ať jí pošlou výrobci k posouzení.
Jako odpověď mi přišel email s jednou větou - pošlete nám číslo účtu ... a vrátili mi peníze včetně poštovného.
Člověk se fakt nesmí nechat odbýt, držím palce.

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mimona: Mimo jiné jsem žádala o vyjádření formou reklamačního protokolu (a ne jen cancu papíru) a v případě, že oni toho nejsou schopni, tak ať jí pošlou výrobci k posouzení.

ano,to přesně jsem myslela

Cituji Tiakia: neboť jestli to posoudila prodavačka,tak bych jim tam milý koš donesla znova s tím,že chci vyjádření odborného posouzení ze strany prodejny.

Reaguji na Lulča:

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené